Default Tirsdag jo:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Kaffe, NRK og forum før turen går til toppen av byen. Hyggelig besøk i ettermiddag som nok betyr at det blir t-banen hjem igjen. Men først kaffekopp nr 2.

God morgen fra HUY sin Aspire lounge.
Ny jobbperiode og ny balje å bli kjent med.

Turen går denne gang rett sørover, omtrent så lang man kommer i den retningen med rutefly.

Ha en finfin tirsdag folkens 🙂

God morgen fra kontoret. I dag var det rygg og bein som fikk juling i gymmet. Hektisk dag i dag også og gleder meg allerede til godstol og peis.

God morgen fra toget på Ranheim. Skikkelig Trønderhøst her. Får se om jeg er sporty nok til å jogge inn til sentrum i ettermiddag i regnet.

Mornings fra kontoret. Høstlig på Lysaker også, men akkurat ikke nok regn til at det trengtes paraply. Barn skal kjøres til hockey, jeg må få løpt litt selv og en podcast skal lages. Ha en fin dag.

Go'morgen fra et gråligt Malmö. Det er for alvor blevet efterår, og det kan mærkes at solen nu først står op her lidt i 8 :-/. Nå, men klokken er 7.47, og det er dog fortsat den dejligste tid på dagen, og med kaffe i koppen er det endnu bedre. God dag der ude.

Morn fra Kristiansund. Her er det grått ute.
Jeg har vært litt for sløv med epost boksen, for der lå det invitasjon til SAS med Anko, Aron og Paul.
Så da ble det venteliste på meg :/

Morn fra Tønsberg. Rakk ikke å bli så fryktelig tørt ute i går, før regnet startet igjen i dag, men slik er det nå. Det skal jobbes videre, og drikkes espresso, og utenom det så er ikke planene de helt store.

Mårn fra det Sørlandske!
Her hostes og harkes det og jeg sitter og småfryser. Mest lyst til å krype under dyna igjen, men Teams og Gjemmekontoret krever sitt.... Får se hvor lenge man holder ut her!

God morgen fra Madrid🙂 Hatt tre fine dager her og snart fortsetter vi til Sevilla med et tog som går fort. Vårt svenske vennepar reiser hjem, så nå er det fruen og meg selv for resten av ferien. I følge YR skal temperaturen opp å snuse på 30-tallet i dag. Ha en finfin tirsdag!

Attachments

• IMG_2398.webp
    IMG_2398.webp
    162.1 KB · Views: 18
God morgen fra Apotek 1 der jeg har fått årets influensa dose. Relativt tidlig ute, kanskje men da er det gjort.

Nå blir det å hjemmekontorere samt å være litt støttekontakt for prinsessa.

Ha en best tirsdag

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Sandnes. Startet fridagen med å ligge i senga til nesten ti. Planen for dagen blir nok litt indretjeneste. Men ellers blir det å ta livet med ro. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Bergen.
Siste forbredelser på gang før jobb i havet. Blir bra med jobb siden det lurer en asiatur på neste fri. Noe å se frem til.
Fikk avlagt en teoriprøve på SVV i går så nå er jeg godkjent for Vinterdrift på veiene. En mulig fritidssyssel å gjøre i vinter når det er hel svart ute og puben ikke skal besøkes
:)
Nå pakke bag'en og fly til SVG i ettermiddag

G'morgen. Stor jævel av en månemann på himmelen over meg i morges gjorde kunstig lys nesten unødvenig da jeg luftet bikkjene.

Ja, det er tirsdag, og det er 7. oktober. Og det er en dag som betyr litt .....

25.webp

Back