Mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Så lenge du har en ny kontroll på plass innen et par dager så er vel helgen sikret? ^_^ Og nå som du flytter inn på beste vestkant så håper jeg for din del at det er PS3 vi snakker om :colgate:

Selve kontrollene fungerer. Maskinen skrur seg på men den klarer ikke sende signal til TVen og har prøvd med både HDMI og Scart. Den er bare 4 mnd gammel og ikke veldig mye brukt så dette er merkelig

God kveld fra Scandinavian Lounge på OSL. Sitter her og slapper av litt etter en lang dag som startet med kjøring av svigers til flyplassen i MJF kl 0530, deretter en lang dag på kontoret før jeg nå har gjort unna 2 av ukens 14 flighter.
En liten etappe igjen før jeg skal kvelde på Skycity.

Wow! Hele 2 dager i Bangkok! Tydeligvis ikke ferietur denne gangen?:p

BF:cool2

Selve kontrollene fungerer. Maskinen skrur seg på men den klarer ikke sende signal til TVen og har prøvd med både HDMI og Scart. Den er bare 4 mnd gammel og ikke veldig mye brukt så dette er merkelig

Har du prøvd å koble andre signalkilder til TV-en via HDMI/Scart? Bare for å dobbeltsjekke at det ikke er TV-en det er noe galt med.

Regner med at du har undersøkt om det finnes en reset-knapp på maskinen og at du evnt har testet den.

Har du prøvd å koble andre signalkilder til TV-en via HDMI/Scart? Bare for å dobbeltsjekke at det ikke er TV-en det er noe galt med.

Regner med at du har undersøkt om det finnes en reset-knapp på maskinen og at du evnt har testet den.

Vanlig TV signaler går fint gjennom Scarten.

Finner ingen reset knapp og tør ikke gå løs med skrutrekker, selv om jeg da kan ta ut hard disken

....hmmm da virket den i 1 minutt. Feilen ligger trolig i overførselen og det tyder på at det er en dårlig kontakt i boksen som gjør at det sliter med å sende signalene ut

Last edited:
Høres ut som en sak for Elkjøp da ja.. får håpe de finner en løsning som gjør at helgen ikke blir PS3-fri :)

Fine effeter fra Metrologen i Voksenlia idag også.

Attachments

• voksenlia.jpg
    voksenlia.jpg
    36.7 KB · Views: 70
Ikke mer enn to lyskryss unna;)

Var ikke langt unna, brukte "L"-stasjonen der. Var egentlig i over-night transit, men hadde tid til en by-tur. Courtyarden var forøvrig et bra sted til en gunstig penge den gang da. Og den nyinnkjøpte air-scanneren hadde god dekning der....

Back