Mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
god formiddag fra STO. Dagen startet tidlig, og planen var å gå til Asker stasjon i den kalde morgenen. Men, gårsdagens kulde hadde blitt bort og jammen regnet det ikke også! Fysjom! Så, da måtte jeg bite i det sure eplet og ringe Asker og Bærum taxi og bli kjørt tilstasjonen. God tid på OSL for en gangs skyld, men mørk og masse snø, så fotografering ble så-som-så. SK848 ble nesten 45 minutter forsinket ut av OSL pga kø i de-icingen. Vellkommen til vintersesongen! Frokosten var god, og i STO er det overskyet, men ikke noe regn. Snart er det vel på tide å komme seg til lunch. I morgen blir det opp i otta igjen, for LH3007 ARN-FRA 06:25 (gjeeeeeeesp) for en tur til flysas.de

Legg gjerne ut erfaringene dine med dette objektivet (Tamron 70-300) :)

Det blir visst ikke noen erfaringer med Tamron 70-300. Etter en snakk med Japanphoto i dag sa de at denne linsen ikke hadde innebygd motor for autofokus og de ville derfor ikke anbefale den. Den Tamron linsen som har innebygd motor for autofokus var utsolgt, og jeg ble anbefalt å vente med å kjøpe til den var kommet inn på lager igjen.

Så da var den saken grei!

BF:cool2

Good afternoon ladies and gentlemen!

I dag ble det en dag hjemme fra skolen, er man syk, så er man syk. ;)

Blir vel litt rydding og lesing til både PPL og normal skole. Før man kanskje føler seg frisk nok til å dra på trening.

Have a good one!

G'mandag fra den federale expressen..

Nok en "våkne-klokka-ett-dag".. Det er altså klokka ett jeg skal være på jobb.. Skal dog ikke si at det var heeelt forgjeves.. Var først våken i ti-tide, men klarte å sovne igjen - og da har jeg for vane å drømme mye rart, bl.a. at jeg stod og kikket på fly, nede ved 01R her på OSL, sammen med en drøss mennesker, deriblant en søt jente som begynte å mate meg med smågodt... Jeg våknet selvsagt akkurat da..

Ellers teller man 5 dager, til rompa mi nok en gang skal plantes nedi et flysete. Gleder meg :)

G'mandag fra den federale expressen..

Nok en "våkne-klokka-ett-dag".. Det er altså klokka ett jeg skal være på jobb.. Skal dog ikke si at det var heeelt forgjeves.. Var først våken i ti-tide, men klarte å sovne igjen - og da har jeg for vane å drømme mye rart, bl.a. at jeg stod og kikket på fly, nede ved 01R her på OSL, sammen med en drøss mennesker, deriblant en søt jente som begynte å mate meg med smågodt... Jeg våknet selvsagt akkurat da..
:)

Hva slags fly fikk du øye på og smakte smågodtet? ^_^

Det ble en skikkelig mandag morgen for meg...det var et lite sjokk for kroppen å komme hjem fra 30+ grader i Kuala Lumpur til Norge. Spesielt da vi landet på OSL igår kveld....det var jo iskaldt og jeg hadde ikke annet en den tynne skjorten jeg gikk i. Kom hjem kl 1 i natt og på jobb klokken 8. Det er rart jetlaggen ikke har slått til enda...den kommer vel utover kvelden tenker jeg ;)

Hva slags fly fikk du øye på og smakte smågodtet? ^_^

Hva slags fly det var, husker jeg faktisk ikke.. Smågodtet var sånne små speilegglignende saker..

Hei! Jeg tror akkurat jeg tolket drømmen!! Hadde planer om egg til frokost, men det rakk jeg jo selvsagt ikke.. Det siste som skjedde i drømmen, var at jeg ble matet med nettopp "egg"... Var da jeg våknet...

Hva slags fly det var, husker jeg faktisk ikke.. Smågodtet var sånne små speilegglignende saker..

Hei! Jeg tror akkurat jeg tolket drømmen!! Hadde planer om egg til frokost, men det rakk jeg jo selvsagt ikke.. Det siste som skjedde i drømmen, var at jeg ble matet med nettopp "egg"... Var da jeg våknet...

Haribo Speilegg :colgate:

1147337790_speilegg.jpg

Hvordan vedkommende som matet deg så ut må du nesten finne ut av selv :p

OPUS RULES!!!!
MOW holdt lenge på å sende meg søndagsstripene på mail, men den tjenesten har visst opphørt....

For Tommy's skyld håper jeg at han ikke skal fly de neste dagene - den værmixen som er på vei inn kan ikke være bra for punktligheten ...

Kun 5 flighter denne uka :rolleyes: Onsdag og torsdag er man paa veien.

God morgen fra kontrolltaarnet. Har flyttet kontor til den vestlige enden av bygget. Glimrende utsikt over siste delen av innflygningen til 27LCR paa ORD. Paa C kommer flyene rett over hjoernet der jeg sitter i ca. 4-500 fot over oss ;). Med satelittview sitter jeg i spissen paa trekanten til venstre i oeverste etasje, ser hele innflygningen paa 27C og splitternye R.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=...845027&spn=0.009714,0.021393&t=h&z=16&layer=t

Dessverre er det oestlig vind i dag, saa flyene lander fra andre siden. Kanskje man faar jobba litt?? :p

Ellers er det naa bare 4 kontordager igjen til juleferie!

....jeg har fire (pluss én dag i FRA og fire på hjemmekontoret)

God kveld fra Scandinavian Lounge på OSL. Sitter her og slapper av litt etter en lang dag som startet med kjøring av svigers til flyplassen i MJF kl 0530, deretter en lang dag på kontoret før jeg nå har gjort unna 2 av ukens 14 flighter.
En liten etappe igjen før jeg skal kvelde på Skycity.

F**n i h******e, der ser det ut som om Playstation min har tatt kvelden. Da blir det tur på Elkjøp imorgen:(

God kveill!

Sitter her å leker virtuell flygeleder i karribien på IVAO..
Til helga bærer det til Trondheim :)
Har bare 6 skoledager igjen til jul :D
Ha en herlig kveld videre :)

Så lenge du har en ny kontroll på plass innen et par dager så er vel helgen sikret? ^_^ Og nå som du flytter inn på beste vestkant så håper jeg for din del at det er PS3 vi snakker om :colgate:

Back