Mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Man har kommet i reperasjonsalderen - akutt lumbago er ikke godt. Nå venter kiropraktor. Ha en forhåpentligvis sprekere start på uken.

Man har kommet i reperasjonsalderen

Fruen er i samme alder om dagen EB :) Dere begynner å bli skrøpelige :D Er det bare jeg og HK som holder sammen i sammenføyningene? :D

Anyway, ellers, god morgen alle fra et snøfylt OSL - igjen - Det laver ned, i store flak, og skal visstnok gjøre det utover dagen....Snart er det noen timer på øyet før det forhåpentligvis skal hentes en bil som er ferdig på verksted idag....før nattevakt igjen til natten!

Ha en fin hvit dag alle!

:nor

God morgen fra OSL.

Men snø dalende ned, og fare for freezing fog, kan det jo fort bli en begivenhetsrik dag...
Får bare helle nedpå litt kaffe, så man er klar for å sette i gang. :)

Ha en flott vinterdag.

Hmm .. får ikke sove ... kanskje litt surfing og Fox news hjelper?

2 minusgrader ute og gassverket fryder seg .. Eneste trøsten er at de har det verre i Chicago. For Tommy's skyld håper jeg at han ikke skal fly de neste dagene - den værmixen som er på vei inn kan ikke være bra for punktligheten ...

god morgen fra sarpsborg.

her er det overskyet vær og 4 grader ute.

dagen skal i dag nytes frem til jeg skal være på jobb klokken 12. Da venter fem hektiske timer før det er kvelden :) en rolig dag med andre ord.

God morgen fra Oslo. Litt usikker på om det snør eller regner ute, men det finner jeg vel ut av snart. Ingen planer bortsett fra jobb idag. Ha en fin dag

God morgon från Uppsala!

Det är fortfarande kolsvart ute så vädret kan jag inte säga någonting om och jag tänkte snart bege mig in till universitetet och tillbringa 10 timmar där.

Nu är det 6 dagar kvar!

God Mandag

Hei

her på sola er det Sørvest liten 12 m/s kuling. Regn, snø over 800-1000 meter. I formiddag minking til nordvestlig frisk bris. Delvis skyet, regnbyger, snøbyger over 400-700 m og 8°C.

I dag får vi vite hva vi kommer oppi i prøve muntligt og jeg håper på samfunn og er redd jeg kommer opp i tysk

oddi

God morgen fra Flytoget. Etter et usannsynlig grisevær i Bergen, var det egentlig litt godt å lande i full vinterstemning i hovedstaden. En meget bra flytur denne morgenen med SK236 fra Bergen. Alltid god stemning å komme inn i de gode gamle B734'ene. Definitivt mitt favoritt SAS-fly. Gode seter og god beinplass. Når i tillegg det blir servert frokost, så får en litt følelser av gamle dager (og bedre tider). Ha en strålende uke!

God morgen fra Oslo sentrum, her behøver man ikke måke det som kommer ned i øyeblikket. Hjemme kom det store hvite flak fra himmelen. Håper det holder seg i høyden og at skiføret holdet. Samme alder som EB, men bare et gnagsår som skal repareres her.

Ha en fin start på uken alle sammen.

Da var sykemeldingen på plass - og det gjør enda mer vondt nå etter at jeg har blitt "reparert".

Med ondt skal ondt fordrives

Vel, da er det vel Fernet Branca du sikter til her. For det smaker fryktelig ondt! Men en Jägermeister derimot kan gjøre kål på det meste. Og skulle det ikke hjelpe med en gang, er det iallefall fryktelig mye mer gøy å være dårlig!:colgate:

Etter en dårlig søndag og en natt med elendig søvn har jeg nå iallefall havnet på kontoret. Så her får vi nok dagen til å gå med ett eller annet. Heldigvis bare 3 dagers uke før turen går til Danmark med båt. Skal bli greit å komme litt vekk!

I går kveld fikk jeg bestilt meg nytt kamera. Det ble til Nikon D60 med en ekstra Tamron 70-300 linse. Er absolutt ingen proff fotograf, men dette gleder jeg meg til å få prøvd. Håper bare de klarer å levere den innen onsdag, så jeg får det med på turen.

BF:cool2

Vel, da er det vel Fernet Branca du sikter til her.
I går kveld fikk jeg bestilt meg nytt kamera. Det ble til Nikon D60 med en ekstra Tamron 70-300 linse. Er absolutt ingen proff fotograf, men dette gleder jeg meg til å få prøvd. Håper bare de klarer å levere den innen onsdag, så jeg får det med på turen.

Legg gjerne ut erfaringene dine med dette objektivet (Tamron 70-300) :)

God morgen fra hovedstaden!

0,2 grader på plussiden i dag da jeg gikk hjemmefra. Typisk mandag morgen med mye å gjøre.

Etter datakræsj for et par helger siden med påfølgende nyinstallasjon av Vista så fungerer maskinen bedre enn noen gang tidligere. Applikasjoner som tidligere har bug'et en del i Vista fungerer nå feilfritt og alt er bare fryd og gammen :)

Ha en fin dag alle sammen!

God Morgen (eller skal man si Formiddag) fra Nord også. Her har man startet sin friuke med påfølgende ferieuke (i neste uke) og dette medfører at man ikke skal på jobb før 23/12 :) Ellers så ser det ut som at været er bra her i Nord, er et fantastisk lys på himmelen. :)

Her i huset kom man seg opp før 0900 for første gang på lenge. Frokost inntatt og nå er det snart avreise til Maxbo i Asker for innkjøp av maling m.m. Møter JetBlue der og i ettermiddag begynner maling av trappene i huset. det blir advart mot glatte veier i Oslo og Akershus, så man får vel ta det litt piano, piano med Alfa'en.
Ha en fin dag.

God formiddag fra Forus/Tananger,
Her over nærmer det seg lunch tider. Første del av arbeidsdagen har vært god. Det blir nok en travel uke med tur over fjellet til OSL og over sjøen til ABZ.
Får håpe snøværet ikke skaper for mye forsinkelser utover uken , da ryker en stram tidsplan som sist fredag formiddag da SK4017 ble 2 timer sein ut fra OSL.
Med et par innlagte julebord i programmet denne uken har vi løst fritidsproblemene og.
Ha en fin dag alle forumister.
I neste uke er det Scanair juleparty også.:)

Fant nettopp ut at jeg bare har i dag og 2 dager til å jobbe i år.
Plutselig så jeg litt lysere på livet her! ;)

Back