Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Noen som har brukt juksegull fra Hilton for å få juksegull hos CC, som igjen har brukt juksegullet sitt hos CC for å få tilbake HH Gold etter å blitt nedgradert? :P

Jeg har prøvd meg på det. Brukte HH juksegull til CC juksegull.
Ble så fratatt HH juksegull pga at jeg ikke bor i Australia :)

Prøvde så og statusmatche CC juksegull til HH skikkelig gull men fikk bare en statuschallenge tilbake for å klare HH skikkelig gull. Husker ikke hvor mange netter som skulle til men jeg ville aldri ha greid det.

Så nå har jeg blitt Gullslave hos CC, og ser meg ferdig med Hilton. Har jeg flaks ender jeg opp med skikkelig Gull hos CC.

Ja, under my profile og personal information er det link til 'Send me a membership card'

Ja, under my profile og personal information er det link til 'Send me a membership card'
Takk, der var den.

Da jeg klikket på linken for å bestille fikk jeg opp:
"We're Sorry, An error has occurred in the system, and we are unable to process your request at this time. The error has been recorded and will be investigated by the system administrator."

Håper de ikke undersøker gullstatusen som går ut neste år for mye...

Jeg registrerte meg, jeg. Men det spørs om jeg klarer å oppnå kravet med fire opphold på tre måneder.

Er ganske sikker på at de ikke sjekker det.;)

Og folk var ganske sikker paa at de ikke fikk en email fra Hiltons Fraud department om ett visst visakort ;)

Alle som kontakter Hilton faar denne challengen. Hvorfor ikke gjore det istedetfor saa det blir legit?

Og folk var ganske sikker paa at de ikke fikk en email fra Hiltons Fraud department om ett visst visakort ;)

Det er jo letter å ta de som skiftet adresse etter registrering. Accenture har kontorer i Norge, så Hilton må i så fall spør etter lønnsslipp, id-kort e.l. Det er selvfølgelig en liten risiko.

Innlogget får jeg nå opp 0 poeng og null historikk, men gullstatus. Har enda ikke fått tilsendt nytt gullkort. Tror jeg venter litt med å reservere hos dem...

Mener dette var den tråden som passer best for å spørre om en rate. Noen som har kjennskap til XMVPX - 0041604 (se bort fra X'er) hos Hilton? Gir veldig god pris, og det ser uts om at en bare må være medlem i et idrettslag eller lignende for å få raten dersom det ikke er spesifisert noe annet i terms&condition på det spesifikke hotellet. Meget hggelig pris på Hilton CPH.

Er det forresten Deluxe rom en må booke for å bli oppgradert til Executive på CPH?

På CPH må man i utgangspunktet booke deluxe for å få UG til executive ja, hvis det er ledig. Men nyttårsaften ifjor ble jeg UG fra vanlig rom til executive og fikk noen glass musserende og kanapéer før cocktail hour i loungen stengte. En jeg kjenner har også fått tilgang til loungen selv om han bare fikk UG til deluxe plus rom, så det finnes unntak.

Noen som vet hvordan HH stiller seg til statusmatching til Silver. Har dette nivået både hos Choice og First/GHA.

Mener du må ha status i en internasjonal hotellkjede for at de skal matche.

Mener dette var den tråden som passer best for å spørre om en rate. Noen som har kjennskap til XMVPX - 0041604 (se bort fra X'er) hos Hilton? Gir veldig god pris, og det ser uts om at en bare må være medlem i et idrettslag eller lignende for å få raten dersom det ikke er spesifisert noe annet i terms&condition på det spesifikke hotellet. Meget hggelig pris på Hilton CPH.

Er det forresten Deluxe rom en må booke for å bli oppgradert til Executive på CPH?
Brukte den i USA en del i sommer. Tror betingelsene faktisk spesifiserer at det er nok å være supporter av de forskjellige amerikanske idrettslagene som du ender opp med på bookingen din. På et DoubleTree i Florida måtte jeg forklare at jeg var stor fan av Ryan Lochte og resten av gjengen i det olympiske svømmeteamet :p

Hadde overnattinger på 6-7 ulike Hilton hoteller i september med MVP rate. Fikk aldri noen spørsmål.

Back