Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Jeg synes den metoden som refereres til over er litt spekulativ, siden den inneholder fiktive adresser og kredittkortnumre. Jeg brukte nylig mitt HH Gold til å få Gold-status hos Club Carlson, og tenker kanskje heller at jeg burde bruke CC til å få HH Gold igjen (ble Blue nylig)? Litt usikker på hva jeg skal, men trenger både HH og CC med høy status i høst.
Absolutt, men hva har man å tape på det hvis man er Blue i utgangspunktet?

Virker dette enda..?
I kommentarfeltet hos MilesQuest var det i hvert fall noen som fikk det til for 1-2 dager siden.

Muligheten for denne gang ser ut til å være borte, har en vennine som skal bo endel på Hilton i sommer og tenkte å fikse Gold for hun, men står fortsatt som Blue..

Muligheten for denne gang ser ut til å være borte, har en vennine som skal bo endel på Hilton i sommer og tenkte å fikse Gold for hun, men står fortsatt som Blue..

Bare HHonors som forsov seg litt i dag, etter 4-5 timer er dette i boks! ;)

Lyst på Hilton HHonors gold?

Har akkurat vært to netter i MAN og bodde da på Hilton Deansgate. Ble oppgradert til Executive room med lounge tilgang. Funket utmerket;)

Fikk sølv i posten for en stund siden, og tok deretter en ny runde med oppgradering til gull via visa. Ble oppgradert til executive suite i Wien i dag, så det virker fremdeles. Ikke fått nytt kort i posten.

Prøvde dette i dag tidlig. Står fortsatt som Blue, men i tillegg står det "You're just 0 points away from Diamond Status"

Noen som vet hva som har gått galt? Må jeg booke en natt før jeg får gold?

For meg tok det bare litt tid før statusen endret seg. Jeg hadde også den teksten at Diamond er neste nivå.

Lege siden jeg gikk gjennom prosessen, men jeg husker at jeg måtte logge ut og inn igjen på nytt før status ble oppdatert. Men det har du sikkert forsøkt - så ivrige Hilton er på å gi timeouts på innlogging....

Funker som bare det, gjorde selv dette i dag. Så får bare booke et par netter på Hilton hotell da.

Jeg får ikke dette til?

Prøver metoden som står i første post, men jeg får bare beskjed om at kortnummeret er ugyldig.
Har lett og lett her etter en løsning men jeg finner den ikke...

Kan noen være så snill og lage en kort beskrivelse av hvordan man gjør det?

Jeg får ikke dette til?

Prøver metoden som står i første post, men jeg får bare beskjed om at kortnummeret er ugyldig.
Har lett og lett her etter en løsning men jeg finner den ikke...

Kan noen være så snill og lage en kort beskrivelse av hvordan man gjør det?

Da fikk jeg det til :)

Er det slik at man alltid blir oppgradert, eller hører det til sjeldenhetene?

Hm eneste problemet er vel at Hilton ikke akkurat er veldig studentvennlige i pris, men fikk nå mye penger igjen på skatten så får vel ta meg råd til det og med juksegull og potensiell oppgradering får det vel være verdt det. :D De dreper dog ikke lommeboka di i Seoul eller Bangkok så får vel kombinere det med en US DM tur.

Jeg har fulgt oppskriften (gjorde det først i går kveld) og fikk en bekreftelse på Visa Infinity siden til Hilton, men står fortsatt som sølv. Det tar kanskje litt tid før det går gjennom...?

Jeg har fulgt oppskriften (gjorde det først i går kveld) og fikk en bekreftelse på Visa Infinity siden til Hilton, men står fortsatt som sølv. Det tar kanskje litt tid før det går gjennom...?

Opplevde også det samme. Vi får se om den går gjennom etterhvert. Gi et pip om du har suksess TOS.

Da ble statusen endret i løpet av nattens mulm og mørke så da har jeg blitt gold også.

Samme her, fikk bekreftelse men står fortsatt som Blue. Prøvde på nytt i dag, og da fikk jeg melding om at 'You've already registered' - så det kommer kanskje etterhvert får man håpe...

Da ble statusen endret i løpet av nattens mulm og mørke så da har jeg blitt gold også.

Samme her, fikk bekreftelse men står fortsatt som Blue. Prøvde på nytt i dag, og da fikk jeg melding om at 'You've already registered' - så det kommer kanskje etterhvert får man håpe...

Da var også jeg gull igjen. Da skal jeg nok se om det ikke blir noen netter på London Hilton on Park Lane i juni...:)

Da var også jeg gull igjen. Da skal jeg nok se om det ikke blir noen netter på London Hilton on Park Lane i juni...:)

Nå var det blitt gull hos meg også :)

God timing, reiser på toukers roadtrip i USA om en uke, så det kommer godt med...

Back