virker som linken er nede.. noen tips ? har booking i London og kunne tenkt meg gullstatus når jeg sko sjekke inn på hilton.
Ikke meld deg ut, bare lag et nytt..
Spiller ingen rolle (ref. diverse poster lenger opp), du trenger ikke vise noe kort. Bare husk å legge inn nummer når du booker rommet, evt. oppgi nummer ved innsjekk, statusen får de opp på skjermen (kortet er bare et "diplom").Fikk registrert meg for en stund siden, men intet kort i postkassen enda..
Får satse på at jeg får det før påske da jeg sjekker inn på Hilton Berlin.
Krysser fingrene på at det går greit, får bare skrive opp nummeret om jeg ikke har fått kortet da.Spiller ingen rolle (ref. diverse poster lenger opp), du trenger ikke vise noe kort. Bare husk å legge inn nummer når du booker rommet, evt. oppgi nummer ved innsjekk, statusen får de opp på skjermen (kortet er bare et "diplom").
Bestiller dere det billigste rommet, og så blir det oppgradert om mulig ved fremvisning av kortet?
Man får automatisk oppgradering til et "bedre rom" dersom det er ledig. Det er ingen garanti, og du behøver ikke vise noe kort. Statusen ligger i systemet, som nevnt i diverse poster.
Logg inn og gå hit så ser du:
https://secure.hilton.com/en/hi/myprofile/my_profile_vip_benefits.jhtml
Det er jo ganske praktisk. Da får man jo opptjent Welcome Reward døgn i samme slengen.
Jeg må bare spørre nå etter å ha sittet og lurt på dette;^_^ er første steg fremdeles å gå inn på adressen i post nr. 1. Fordi den kommer det bare feilmelding på. Eller er det en annen adresse man starter i, evt vanlig HH-registrering?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.