Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Jeg tolker det slik at man ikke skal få poeng og at nettene ikke teller for høyere status hvis de er booket via Hotels.com (eller lignende) men at man skal få oppgradering, frokost etc.

Opaque (Hotwire, Priceline etc) gir derimot ingen oppgradering.

Jeg tror nok reglene er som du sier, men det betyr ikke at praksis alltid følger reglene. Man kan midlertidig ikke forvente noe utover rommet man har betalt for. Jeg har Imidlertid fått både oppgradering og poeng ved bestilling gjennom lastminute.com (top secret deals, som da vil være i kategorien "opaque"), til og med som normalt blått medlem...:)

Takker for tipset. Tidlig innsjekk og executive i Sao Paulo etter at de først spurte om jeg ville ha 1000 poeng eller gratis frokost. Litt usentralt, men ikke langt til t-bane. Lounge med blant de bedre lounge frokoster og open bar med mat jeg har vært i. Installeres nå wifi på alle rom. Eneste som mangler da er utendørs basseng (har innendørs). Bra Gym åpen 24 t. Kan ikke klage på 300 kr/natt +1200 poeng pr natt etter 30% poeng tilbake kampanjen.

Takker for tipset. Tidlig innsjekk og executive i Sao Paulo etter at de først spurte om jeg ville ha 1000 poeng eller gratis frokost. Litt usentralt, men ikke langt til t-bane. Lounge med blant de bedre lounge frokoster og open bar med mat jeg har vært i. Installeres nå wifi på alle rom. Eneste som mangler da er utendørs basseng (har innendørs). Bra Gym åpen 24 t. Kan ikke klage på 300 kr/natt +1200 poeng pr natt etter 30% poeng tilbake kampanjen.

Jeg fikk ikke dette til å funke, Fortsatt bare BLUE status!

Ja, forsøkte det. Får bare opp at registration invalid eller noe sånt. Så tror sikkert de har sperret for muligheten...:)

Men fikk registrert meg. Har blå status, men fikk ikke noe gyldighet når jeg la inn mitt nr og pinkoden etter å ha slått inn 411945 på den siden det linkes til først i tråden

Fungerer denne enda? 4 4 2 3 9 4 (jfr milepoint.com tråden det vises til)

Fungerer denne enda? 4 4 2 3 9 4 (jfr milepoint.com tråden det vises til)

Congratulations!
Book a hotel today to enjoy your Hilton HHonors®
Gold Membership. Stay 4 times by 31 May 2012
to receive 40,000 HHonors points.

Der funka det gitt! Tusen takk til både deg og trådstarter (og post 134)! Får se om det blir Hilton neste gang da! Er allerede proud Carlson member (har stays både med og uten bonuspoeng...) :)

Noen som har en fungerende kode til A-Club, instant platinum? Eventuelt om man kan oppgradere en Classic status?

Fikk testet ut gullkortet på Hilton London Metropole i helge. Ingen oppgradering dessverre, men fikk rommet kl.11 på formiddagen, samt gratis frokost og internett :)

Noen som har en fungerende kode til A-Club, instant platinum? Eventuelt om man kan oppgradere en Classic status?

Jfr post 65 så er ikke den koden brukbar lenger. Så da tviler jeg vel på det!

Fikk testet ut gullkortet på Hilton London Metropole i helge. Ingen oppgradering dessverre, men fikk rommet kl.11 på formiddagen, samt gratis frokost og internett :)

Rene skandalen!! Var vel fullt da!
Synd Hilton hotellene i London er så dyre. Iallefall de rene Hilton midt i byen.

Selv blir det en ny Hilton natt på meg om 3 uker i Tyskland. Vrir hjernen på hvordan jeg skal få sikret meg 2 netter til for å få de ekstra 40k poengene!

BF:cool2

Joda, gull funker Conrad Centennial ,Singapore. Sendt rett til Executive Floor, full buffet frokost, tilgang til Executive lounge med mye goodies hele dagen..^_^ Spesielt goodies jeg liker ekstra godr..:drunk:

Back