Noen som vet om man kan samle både HHonors poeng OG Dividend Miles på opphold på Hilton?
BF:cool2
Noen som vet om man kan samle både HHonors poeng OG Dividend Miles på opphold på Hilton?
Jeg var heller ikke imponert over mottakelsen jeg fikk på Sofitel i Hamburg med Plat sammenlignet med mottakelsen på Hilton som Gold. Fikk dog oppgradert rom til superior, men de har nå både deluxe, jr suite og et par suiteklasser til over det som de nok saktens kunne spandert en søndag kveld.
Har nå booket en ny Hilton natt i Tyskland. Stusset litt da jeg etter å ha bestilt fikk opp en boks som sa at jeg var kvalifisert for "Custom Upgrade". eStandby Upgrade. Upgrade for as little as 0 Euro extra pr night. Da jeg gikk inn der, kunne jeg oppgradere til et superior room for 55 euro ekstra eller til suite for 155 euro extra. De prisene der utgjorde forskjellen mellom rommene som var tilgjengelig ved booking. Så jeg må si at jeg forstod ikke helt poenget med det. Som Gold skal man få oppgradert rom hvis de har noe ledig ved ankomst. Er det ikke det som heter Standby Upgrade da?? Bare et forsøk på å få solgt meg et bedre rom istedetfor å gi meg det gratis, kanskje?
Hmmmmm! Merkwürdich....
Har nå booket en ny Hilton natt i Tyskland. Stusset litt da jeg etter å ha bestilt fikk opp en boks som sa at jeg var kvalifisert for "Custom Upgrade". eStandby Upgrade. Upgrade for as little as 0 Euro extra pr night. Da jeg gikk inn der, kunne jeg oppgradere til et superior room for 55 euro ekstra eller til suite for 155 euro extra. De prisene der utgjorde forskjellen mellom rommene som var tilgjengelig ved booking. Så jeg må si at jeg forstod ikke helt poenget med det. Som Gold skal man få oppgradert rom hvis de har noe ledig ved ankomst. Er det ikke det som heter Standby Upgrade da?? Bare et forsøk på å få solgt meg et bedre rom istedetfor å gi meg det gratis, kanskje?
Hmmmmm! Merkwürdich....
For deg som vil ha god gammeldags luksus, kan Oslos eneste Hilton-hotell være et alternativ.
Det er lite som minner om de prangende bygningene i glass og stål Hilton satser på andre steder i verden.
Det ligger sentralt, i Stortingsgata.
Men skulle du lete og ikke finne det, er du sannsynligvis ikke alene. Hotellet har samme inngang som Christiania Teater.
Grunnen til den beskjedne framtoningen kan være at hotellet heter «Doubletree by Hilton» og er del av et franchisekonsept.
Firestjerners
Ifølge resepsjonisten er den største forskjellen størrelsen og stjernene. Doubletree er firestjerners, mens de ordinære Hilton-hotellene oftest er femstjerners.
Men det skal bli større. Oslos Hilton satser friskt i luksussegmentet og åpner snart 40 nye rom.
Noen av dem kommer til å ha fantastisk utsikt over Spikersuppa.
Når jeg har sjekket priser her, har minimumsprisen vært 1650 kr hvis man betaler på forhånd, og over 2000 kr hvis ikke. Det utelukker hotellet for de fleste norske foretningsreisende bare på pris dog hvis ikke annet er tilgjengelig.
Dagbladet har i dag en reportasje om hoteller i Oslo, hvor bl.a. Doubletree by Hilton i Oslo blir omtalt slik:
Hele reportasjen finner du her: http://www.dagbladet.no/2012/01/30/tema/reise/sondag/hoteller/oslo/19974458/
Det undrer meg at dette hotellet skal fremstå som lukseriøst og eksklusivt. Deler resepsjon med et teater og virker utrolig anonymt.
Når jeg har sjekket priser her, har minimumsprisen vært 1650 kr hvis man betaler på forhånd, og over 2000 kr hvis ikke. Det utelukker hotellet for de fleste norske foretningsreisende bare på pris dog hvis ikke annet er tilgjengelig.
Er satsningsområdet utlendinger på besøk i Oslo med godt forhold til Hilton?
Når jeg bruker linken og taster inn koden (403259) og får denne verifid så får jeg opp Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance.
Er det flere som har opplevd dette? Jeg kommer meg inn på accounten min på hilton,men ikke her.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.