Re: Lyst på Hilton HHonors gold?
Ikke noe executive level eller lounge på Trafalger. Men megeg bra frokost på hverdager.
Ikke noe executive level eller lounge på Trafalger. Men megeg bra frokost på hverdager.
Make every night you stay count for more. With the More Points promotion from Hilton HHonors™, you can earn 1,000 Bonus Points per night plus an additional 5,000 Bonus Points for every weekend* stay of two nights or more at participating hotels and resorts through March 31, 2012. Now, you can earn more points while having an experience worth sharing.
Get even more with the Any Weekend, Anywhere Sale. Save up to 33% during any weekend through 2012 when you book a stay for any weekend night by January 31, 2012, at participating hotels and resorts.
At tilbudet fortsatt er åpent tyder på at de vet hva de gjør --![]()
Var jo absolutt en god start. Beste hotellmottakelse jeg noen sinne har fått. I tillegg fikk jeg en konvolutt med et personlig velkomstbrev fra den lokale sjef, gratis internett tilgang, og en voucher på å en gratis drikke og snack.
Rett og slett imponert! Kan det virkelig være så bra hver gang?
Lurer på om man kan klare seg med antall stays i forholdet mellom gull og diamond for å hoppe opp et steg på skalaen, eller om man må starte fra schratch?
Paa Hampton (som er ett low end brand) er til og med frokost gratis for alle (i tillegg til internet), det er det brandet med minst poeng tildelt og ingen fordeler for Gold
Inne på Hilton-kontoen, kan jeg velge om jeg vil ha en flaske vann og en snack, eller 250 ekstra poeng når jeg bor på Hampton.
Yippee! Paa andre brands er det 500 poeng
Fant ut av det, måtte bytte land til det landet som "kortet" nr du bruker fra et utstedt i, da funka det. Så bruker du kort nr. fra Master Bank of Russia må du bytte land til Russland på kontoen din....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.