Lyst på Hilton HHonors gold?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Ikke noe executive level eller lounge på Trafalger. Men megeg bra frokost på hverdager.

Det er kanskje ikke tilfeldig at denne kommer nå? I alle fall en god mulighet for de nye gullkundene til å tjene opp litt poeng.

Make every night you stay count for more. With the More Points promotion from Hilton HHonors™, you can earn 1,000 Bonus Points per night plus an additional 5,000 Bonus Points for every weekend* stay of two nights or more at participating hotels and resorts through March 31, 2012. Now, you can earn more points while having an experience worth sharing.

... samtidig pågår denne kampanjen:

Get even more with the Any Weekend, Anywhere Sale. Save up to 33% during any weekend through 2012 when you book a stay for any weekend night by January 31, 2012, at participating hotels and resorts.

https://www.hiltonhhonors.com/pyo/Q12012/MoreNights2012_landing.aspx?lang=EN

Kan da melde at gullstatusen satt som et skudd!
Hadde booket på Hampton by Hilton i Berlin til i dag. Splitter nytt hotell! Litt enklere konsept enn Hilton, men som sagt, nytt!

Ankom 0930, presenterte meg og lurte på om det kunne tenkes at rommet alt var klart.
Det ble trykket litt på en computer, og Mr Bizflyer, Selvfølgelig har vi et rom til deg allerede nå. Du har jo gullstatus hos oss, og vi har derfor oppgradert deg til et DeLuxe værelse med balkong i toppetasjen. Håper De vil trives hos oss, og ikke nøl med kontakte oss om det er noe vi kan hjelpe Dem med!

Var jo absolutt en god start. Beste hotellmottakelse jeg noen sinne har fått. I tillegg fikk jeg en konvolutt med et personlig velkomstbrev fra den lokale sjef, gratis internett tilgang, og en voucher på å en gratis drikke og snack.

Rett og slett imponert! Kan det virkelig være så bra hver gang?

I morgen skal Accor Platinum testes ut på Sofitel så får vi se hvordan det går!

Er det rart jeg drikker? Skaal for pochcher!

BF:drink

At tilbudet fortsatt er åpent tyder på at de vet hva de gjør -- ;)

Hehe, tenkte på det samme - lurer på hvem som egentlig lurer hvem her. :D

Men må si jeg har jeg aldri vært utpreget opptatt av luksus på, snarere tvert imot, i alle fall på de steder jeg er mer opptatt av byen enn spruten i dusjen, og klarer ikke å se den helt store fascinasjonen av å få en gratis flaske vann eller en "gratis" drink.. :spin

Selvfølgelig vet de hva de gjør...Allerede flere på forumet har byttet beite... Ikke jeg, men har vært sølv en tid og alltid fått en form for upgrade... Nå som gull får jeg se hva de gjør om noen dager på Conrad Centennial Singspore hvor 4 av 5 netter er bonusnetter... Dere får beskjed...;)

Jeg bor på et splitter nytt hotell i Berlin for 61 euro natta. Hadde nok hatt annet og velge i hvis det ikke var for det gullkortet. Men prisen var veldig grei for den kvaliteten jeg har fått. Men vi er nå fly og bonus freaks, er vi ikke? ;)

Men på den andre siden så undergraver de jo sine egne som har bodd en hel haug med netter for å fortjene det kortet. Hvis man vet at man kan få kortet "gratis" er det nok mulig at de aller beste kundene velger annet beite, så kan man jo fort regne ut hva som lønner seg mest!?!?!!??!?!?!?

Vel, det er nok sikkert også mange med gullkortet aldri bruker det.

Lurer litt på om disse "kodene" blir plantet av en ansatt i hotellet på forum som "befolkningen" er langt over gjenomsnitt bereist , for å få mer business. De vet at folk leser flere forum og sprer det videre !!??

Vill teori, men..

Var jo absolutt en god start. Beste hotellmottakelse jeg noen sinne har fått. I tillegg fikk jeg en konvolutt med et personlig velkomstbrev fra den lokale sjef, gratis internett tilgang, og en voucher på å en gratis drikke og snack.

Rett og slett imponert! Kan det virkelig være så bra hver gang?

Jeg bodde der i juni i fjor (så det er ikke helt splitter nytt ;)), og fikk også en veldig bra mottakelse - inkludert en liten konvolutt med velkomsthilsen, enda jeg var ganske statusløs den gangen. Internettet er ogaå gratis for samtlige gjester ;)

At jeg er HH Gold nå, påvirker nok ikke mine hotellvalg, da jeg har vært ganske trofast mot Hilton uansett. Klarte sølv i fjor (hadde 6 stays, kravet er 4), og har så langt booket 8 for i år. Hvor mange det blir totalt vet jeg ikke, men neppe så mange som gullkravet på 16.

Jeg tror nok de vet hva de gjør, men samtidig så bør man kanskje forvente at de reisende ikke er helt blinde...;) Nå er det jo stort sett mange hoteller og velge mellom, så kanskje dette kan bidra til at man litt oftere lander på et Hiltonhotell (ikke nødvendigvis noe dyrere, for det er mye konkurranse i de fleste byene).

Jeg skal til London i to runder i neste uke og skal prøve HH Gold på London Hilton on Park Lane på det ene oppholdet, men går for The Mayfair på det andre oppholdet. Prisen på Park Lane Hilton var for høy. Uken etter blir ser vel ny tur til London, men da har jeg ikke bestemt meg enda. Det kan bli et Hiltonhotell, men mest sannsynlig The Athenaeum (ikke et kjedehotell, men veldig bra...).

Lurer på om man kan klare seg med antall stays i forholdet mellom gull og diamond for å hoppe opp et steg på skalaen, eller om man må starte fra schratch?

Meget godt spørsmål, aner ikke, men har mange Hilton booket før dette stuntet... Men vi fikk jo det i 2011, så ??

Noen flere dette ikke virker for?

Får denne feilmeldinga: Invalid Registration - Please contact the Hilton HHonors Service Center for assistance.

Har brukt koden som blei linka til lengre opp her, og den blir verifyed. Og jeg får logga på hhonors sida med nr og kode som jeg prøver med....

Skal bo på Hilton Helsinki Airport til søndagen, så hadde vært konge om jeg hadde fått ordna det innen da...

- babaloui

Fant ut av det, måtte bytte land til det landet som "kortet" nr du bruker fra et utstedt i, da funka det. Så bruker du kort nr. fra Master Bank of Russia må du bytte land til Russland på kontoen din....

Lurer på om man kan klare seg med antall stays i forholdet mellom gull og diamond for å hoppe opp et steg på skalaen, eller om man må starte fra schratch?

Du maa ha stays fra scratch for aa faa Diamond, men det finnes Diamond challenges om jeg ikke husker feil.

Og behandlingen du fikk, gjelder alle som er medlem i HHonors. Paa Hampton (som er ett low end brand) er til og med frokost gratis for alle (i tillegg til internet), det er det brandet med minst poeng tildelt og ingen fordeler for Gold

Paa Hampton (som er ett low end brand) er til og med frokost gratis for alle (i tillegg til internet), det er det brandet med minst poeng tildelt og ingen fordeler for Gold

Inne på Hilton-kontoen, kan jeg velge om jeg vil ha en flaske vann og en snack, eller 250 ekstra poeng når jeg bor på Hampton.

Fant ut av det, måtte bytte land til det landet som "kortet" nr du bruker fra et utstedt i, da funka det. Så bruker du kort nr. fra Master Bank of Russia må du bytte land til Russland på kontoen din....

Virket! Fikk heller ingen varsel når jeg endret adressen tilbake heller! Takk skal du ha :)

Back