Lufthansa tilbudstråd

Re: Lufthansa tilbudstråd 2016

Barcelona, Madrid og Athen til 3119 kroner i business-class iflg. tilbudsmail som kom i dag.

For et skralt produkt Luftwaffe Business Class egentlig er innenfor rammene av dette tilbudet, desto mer hvis man allerede har *A Gold og som sådan fast track og lounge:

"Business Flex", for eksempel, er ikke mer fleksibel enn at den er non-refundable og kun ombookingsbar mot mellomlegg. Det er faktisk vesentlig verre betingelser enn SAS Plus. Dyrere er billetten også, selv på tilbud, selv om man sikkert får litt bedre mat enn hos SAS.

Blokkert midtsete er ok hos LH innen Europa i hvertfall. :) Det mangler SAS Plus...

Synes LH Business i Europa er knallbra jeg. Ledig midtsete og god mat. Banker SAS PLUS ned i støvlene :)

Og 3119,- til Athen er jo brillefint

Booked ATH for kr. 3.035 aug/sept neste år. Ikke gærnt :cool:

200% på UA MP.. Bookingklasse *P*

Last edited:

Synes LH Business i Europa er knallbra jeg. Ledig midtsete og god mat. Banker SAS PLUS ned i støvlene :)

Og 3119,- til Athen er jo brillefint

Ja, mye bedre enn SAS PLUS, men det er jo alle de andre selskapenes premiumbilletter i Europa.

Ja, mye bedre enn SAS PLUS, men det er jo alle de andre selskapenes premiumbilletter i Europa.

Joda, men det var en annen her som mente motsatt (kunne det ihvertfall se ut som). :)

Joda, men det var en annen her som mente motsatt (kunne det ihvertfall se ut som). :)

Nicht, nicht - misforstå meg rett: SAS Plus er aldeles ikke et ledende premiumprodukt, men som *A Gold ser jeg ikke helt hva mer man får av dette LH-tilbudet utover bedre mat på flyet og garantert ledig midtsete (selv om man vel kan være 75 % sikker på ledig midtsete i SAS Plus), samtidig som billetten ikke er kansellerbar. Men bevares, til 3119 flyr man staselig i LH C tiø Athen og Barca, hvis man er helt bombesikker på datoene.

Betaler lett 3K for Lufthansa business i Europa. Koster ofte det samme i Eco, så er ikke noe å tenke på. Ledig midtsete og mat (selv om porsjonene er litt små synes jeg) er fine greier. En del andre fordeler også, hvertfall om man ikke har gullkort. For å ikke glemme 10-gangern i opptjening: 1250 EB poeng per flyvning fremfor 125 som man får i lav economy.

Forlengst ferdig med å booke Business Saver i Europa neste sommer for oss to. Ca. 3.000 PR pax til PMI, ATH, MAD, FCO. Huffameg, måtte opp til 4.000 til Malta. Skandaløst :colgate:.

Men en må være fleksibel, men mye seter.. Sukk, hvorfor fly SK, DY og de andre. Full bonusopptjening. Helt unødvendig 2x32 kg bagasje og 2x8 kg håndbagasje.

Ledig midtsete, spisebestikk i stål.

Lounge Business, Fasttrack hele veien. Sistnevnte ikke nødvendig for oss. Men de har lounge der SK ikke har for deres Plussness. Lounge og fasttrack med LH har vi fra før. Men hyggelig for de som er flasket opp på kassa-apparat selskap.:drunk::

Har hatt tre slike turer i 2017 også.

Last edited:
Re: Nå er det tidenes salg på Business og First hos Lufthansa og Swiss

Kan F og C kombineres? Ser det flys bla 744 til DXB, der er det da ikek F-klasse?

Når jeg forsøker å booke på LH kommer jeg bare tilbake til en blank søkesiden. Trøbbel i både Chrome og Explorer. Ser det bare er specifikke agenter som får selge. Noen som vet om andre enn LH/OS/LX som typisk får lov?

Noen selskaper som matcher?

Last edited:
Re: Lufthansa tilbudstråd

Er det fler som har fått med seg at man kan kutte opptil 1000NOK på prisene til Lufthansa ved å gå via Google Flights?

Er det fler som har fått med seg at man kan kutte opptil 1000NOK på prisene til Lufthansa ved å gå via Google Flights?

Og billettene selges på samme websted? lufthansa.com? Og det er mulig å kjøpe dem og ikke bare et søkeresultat?

Og billettene selges på samme websted? lufthansa.com? Og det er mulig å kjøpe dem og ikke bare et søkeresultat?
Lunthansa.com ja. Og den ser ut til å være mulig å gjennomføre. Kan ikke si at det gjelder for alle flighter, men stor prisforskjell på de jeg sjekket.

Har litt mange baller i luften nå etter å ha funnet flere unormale priser...

Back