Lufthansa med nye tilbud

Jeg føler meg snytt fordi "alle andre" får fantatiske tilbud til NYC i C-klasse. LH har hatt kampanje for ca 1000 Euro fra London, og BA har hatt for ca 1000 Euro fra mange steder, men seff ikke Skandinavia.

Men man kan vel kanskje håpe at LH matcher noen av US til Y-priser vestover.

Det er jo faktsik en innmari god deal. En vet jo at en trenger litt sol på den tiden av året, men er det varmt om kvelden i DXB i desember?

Har vært der 3 ganger i desember måned, har enda ikke fått gåsehud pga temperaturen i alle fall :) Selv om det kan komme en regnskyll, så holder tempen seg bra.

Last edited:
Fant Oslo-Dubai til 2500 kr. med full Miles & More-opptjening, via MUC eller FRA. Har imidlertid ikke særlig lyst til å reise til Dubai, men kanskje det dukker opp noe annet spennende...!

Fant Oslo-Dubai til 2500 kr. med full Miles & More-opptjening, via MUC eller FRA. Har imidlertid ikke særlig lyst til å reise til Dubai, men kanskje det dukker opp noe annet spennende...!

Full Miles & More, betyr det at vi snakker om bookingklasse V?

Jeg fikk klasse U på min tur til Dubai nettopp - det ga 175 poeng fra SVG til FRA og 775 fra FRA til DXB. Ikke mye å hente der med andre ord :o

Da satte du sikkert poengene dine i Eurobonus. Men U gir desverre bare 50% opptjening i M&M på intercontinentale reiser. Poster du til United får du 100% på intercontinentale reiser, men ikke noe innen Europa.

Men det var noen gode priser her, 3500 til Sao Paulo kan en ikke klage over, det er vel det Norwegian tar for en vei en søndag hjem fra Nice.:rolleyes:

Er det bare jeg som har problemer med LH sidene? Jeg får:
"Notice

The Website has been restructured. The page you have selected has a new adress. For further information, please visit our Homepage .

Please update your bookmark accordingly.

Please wait five seconds or click here if your browser does not support redirection."

ja, man kommer ikke inn på Lufthansa ved å skrive adressen rett inn. Du må søke opp Lufthansa på google og så kommer du inn.

Og her er prisene, folkens:

Abu Dhabi from 3049 kr
Atlanta from 3469 kr
Bangalore from 4349 kr
Boston from 2599 kr
Caracas from 3469 kr
Chicago from 3469 kr
Dallas/Fort Worth from 3469 kr
Delhi from 3449 kr
Detroit from 3469 kr
Dubai from 2599 kr
Guangzhou from 4349 kr