• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa addresse for klagebrev

Someone

Moderator
Medlem
Har tenkt å sende en brev til Lufthansa i forbindelse med en forsinkelse jeg mener jeg har krav på noe i kompensasjon for.

Har de noen norsk addresse eller må jeg benytte meg av den engelske de opplyser om på sine norske sider?
 
Det stemmer, Lufthansa har ingen som tar i mot klager i Norge, de tar alle Europeiske kunder unntatt Tyskland i Liverpool. Eneste unntaket er saker angående skadet eller savnet bagasje ved ankomst til Norge som SGS tar seg av (via SAS Customer Relations). Nå kan det hende at andre saker som du sender til SAS blir videresendt til Lufthansa, men det er jeg ikke sikker på her og nå.

Men kan du ikke sende inn via skjema på deres hjemmeside?
 
Back
Top