Novair
ScanFlyer Gold
Ingenting å hente hos mine i hvert fall. Standard unntaksbestemmelse.Det er vel ingenting å hente hos forsikringsselskapene i en slik situasjon.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ingenting å hente hos mine i hvert fall. Standard unntaksbestemmelse.Det er vel ingenting å hente hos forsikringsselskapene i en slik situasjon.
Uff , det var ikke kjekt. Ferien ?Var på vei fra DEL-LHR. Ved MCT ble det en 180 turn og tilbake til DEL. Etter 12 timer var jeg tilbake på samme hotellet jeg forlot.
La oss ikke overdrive det heller. Trafikken har alt tilpasset seg og går nå enten nord for Iran eller en sørlig rute over Saudi og Oman.Er alt for tidlig å konkludere med noe her men hvis dette blir en langvarig konflikt blir det ikke akkurat lettere å komme seg til/fra Asia fra Europa.
La oss ikke overdrive det heller. Trafikken har alt tilpasset seg og går nå enten nord for Iran eller en sørlig rute over Saudi og Oman.
Det er dog litt upraktisk akkurat nå for de med en hub i BAH/DOH/DXB/AUH, de neste par dagene.
«Utenriksdepartementet fraråder alle reiser til Israel, Palestina, Libanon, Jordan, De forente arabiske emirater, Saudi Arabia, Bahrain, Kuwait, Qatar og Irak.»
De innfører også denne reiseadvarselen for Oman:
«Utenriksdepartementet fraråder reiser som ikke er strengt nødvendige til Oman.»
UD frarådet alle reiser til Iran tidligere i januar. Dette gjelder fortsatt.
Og nå kom UD med en drøss reiseadvarsler
![]()
Israel og USA angriper Iran
Det er meldt om flere eksplosjoner. Iran besvarer angrepet med missiler. Det har også kommet meldinger om eksplosjoner i en rekke land i Midtøsten.www.vg.no
Jeg forstår at Oman ikke er direkt involvert i krigen, men hvordan skal man komme seg dit? Fly via Etiopia?
Oman Air fra LHR landet ifg FR24 som den skulle nå i kveld.Forstår ikke helt spørsmålet, men går da normalt flighter mellom Europa og Oman. Og flyplassen i Muscat er åpen, og Oman Air flyr sånn delvis som normalt til Europa. I motsetning til naboene i UAE.
Litt forsinkelser, men ser London, Frankfurt, Munchen, Amsterdam gikk fra Muscat i ettermiddag.
Forstår ikke helt spørsmålet, men går da normalt flighter mellom Europa og Oman. Og flyplassen i Muscat er åpen, og Oman Air flyr sånn delvis som normalt til Europa. I motsetning til naboene i UAE.
Litt forsinkelser, men ser London, Frankfurt, Munchen, Amsterdam gikk fra Muscat i ettermiddag.
La oss ikke overdrive det heller. Trafikken har alt tilpasset seg og går nå enten nord for Iran eller en sørlig rute over Saudi og Oman.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.