Lounge MUC?

Scanflyer

ScanFlyer Blue
Jeg skal på jobbreise til Toulouse i morgen og flyr via MUC. Har 2,5 time tilrådighet og vil jo derfor bruke tiden i en lounge. Hvilke Star A lounger finnes tilgjengelig? Har EBG.

Det er en stor, ny Senator lounge in Munchen. Selv liker jeg Senator kafeen som ligger vis a vis business loungen. Litt godt gjemt.

Google er din venn
http://www.munich-airport.de/en/consumer/aufenthalt_trans/lounges/lh_eu/index.jsp

Nr 5, men det er vel to lounger i MUC (G24 og G28), pluss kafeen.
T2_E04_Plaza.png

Last edited:
Den nye Senator-loungen var skikkelig ok, bra med plass og lite folk der inne. Den får besøk av meg i morgen også, dropper den "gamle" heretter.

Den nye Senator-loungen var skikkelig ok, bra med plass og lite folk der inne. Den får besøk av meg i morgen også, dropper den "gamle" heretter.

Hvilken er ny ?

Ingen lounger med kids corner? Skal teste loungehopping med baby på torsdag...

var på senator-loungen på søndag, er vel ikke så mye grunn til å vurdere noen annen plass.. Enig med det som er sagt, lite folk etc. I tillegg var matutvalget helt hinsides, men så var det også oktoberfestdager da :)

Senator cafe, var en trivelig plass. God smoothi og godt utvalg av baguette og annent snadder.

Var også i loungen i H-området. Stor og mange gode bord å spise ved. Ikke så imponert over utvalg av mat midt på dagen.

Forstår ikke helt - er det en ny Senator-lounge i München? Siden 2009 har det i alle fall vær to lounger i Schengen-delen - en ved G24 og en ved G28. Den ene med betjent bar.

Det var en stor en med betjent bar i non-shengen iallfall. Felles inngang for Business og Senator. Mener det alltid har vært lounge der, men de er begge nyopppusset. Innerst i Senator loungen var det imidlertid de gamle (gode?) Senatorstoelen.

Vil igjen anbefale Senator Cafe dersom du er i Schengen området.

Back