• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lounge MUC?

Scanflyer

ScanFlyer Blue
Jeg skal på jobbreise til Toulouse i morgen og flyr via MUC. Har 2,5 time tilrådighet og vil jo derfor bruke tiden i en lounge. Hvilke Star A lounger finnes tilgjengelig? Har EBG.

Det er en stor, ny Senator lounge in Munchen. Selv liker jeg Senator kafeen som ligger vis a vis business loungen. Litt godt gjemt.

Google er din venn
http://www.munich-airport.de/en/consumer/aufenthalt_trans/lounges/lh_eu/index.jsp

Nr 5, men det er vel to lounger i MUC (G24 og G28), pluss kafeen.
T2_E04_Plaza.png

Last edited:
Den nye Senator-loungen var skikkelig ok, bra med plass og lite folk der inne. Den får besøk av meg i morgen også, dropper den "gamle" heretter.

Den nye Senator-loungen var skikkelig ok, bra med plass og lite folk der inne. Den får besøk av meg i morgen også, dropper den "gamle" heretter.

Hvilken er ny ?

Ingen lounger med kids corner? Skal teste loungehopping med baby på torsdag...

var på senator-loungen på søndag, er vel ikke så mye grunn til å vurdere noen annen plass.. Enig med det som er sagt, lite folk etc. I tillegg var matutvalget helt hinsides, men så var det også oktoberfestdager da :)

Senator cafe, var en trivelig plass. God smoothi og godt utvalg av baguette og annent snadder.

Var også i loungen i H-området. Stor og mange gode bord å spise ved. Ikke så imponert over utvalg av mat midt på dagen.

Forstår ikke helt - er det en ny Senator-lounge i München? Siden 2009 har det i alle fall vær to lounger i Schengen-delen - en ved G24 og en ved G28. Den ene med betjent bar.

Det var en stor en med betjent bar i non-shengen iallfall. Felles inngang for Business og Senator. Mener det alltid har vært lounge der, men de er begge nyopppusset. Innerst i Senator loungen var det imidlertid de gamle (gode?) Senatorstoelen.

Vil igjen anbefale Senator Cafe dersom du er i Schengen området.

Back