Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Re: Lønnsfest for pilotene, mens kolleger må gå
Kilde?..........
LH har også 2 dagers stopp på Vestkysten
Kilde?..........
LH har også 2 dagers stopp på Vestkysten
Kilde?..........
Woo-hoo ...
Dessuten flyr de neppe der daglig ...
Snakket akkurat med Hr. Johnsen i Texas. CO flyr i 15 timer til HKG og i 13 timer til NRT. I tillegg flyr de over hele Europa. Hvor mange netter ligger pilotene over?? Kun en paa alle ruter. Er CO og alle de andre flyselskapene i USA da ikke like sikker som SAS?
Etter aa ha observert LH crew noen ganger paa Piazza Italia i Portland - Haaper jeg de er der 2 dager....Kilde?..........
3 hopplaforkortsvarHvor mange piloter har de ombord paa HKG og NRT flightene ??
Etter aa ha observert LH crew noen ganger paa Piazza Italia i Portland - Haaper jeg de er der 2 dager....:drunk:
Det er vel ikke pilotene som er det store problemet for SAS IC. Det kan sikkert være noen øre å spare både her og der på pilotene. Men de store pengene er i at selskapet er for lite. De trenger flere fly. Dette vil føre til bedre utnyttelse av piloter, lavere overhead kostnader pr fly, et bedre og mer atraktivt produkt osv.... SAS IC har bare desverre bare en vei ut at probleme og det er å invistere seg ut. De må bli større.
Kabinen har vel kun en natt i Seattle??
I C crew flyr ikke bare til ORD som TOMMY7777 ---VI FLYR OGSÅ nrt , BKK , PEK. TYO og SEA har sytten tidsoner mellom seg. Flyr en øst/vest annen hver gang tar det på.
Jo men SAS sitt CrewPlanleggnings Software gir assoiasjoner til en Windows CE,ME,NT med 64Mb Ram....Altsaa mulig i foelge reklamen, men i praksis totalt umulig....:lol::lol:Er det ikke mulig for de som lager roster å ta hensyn slik at du bare får etterfølgende turer mot vest eller mot øst på en økt, men ikke får begge veier?
-A
Er det ikke mulig for de som lager roster å ta hensyn slik at du bare får etterfølgende turer mot vest eller mot øst på en økt, men ikke får begge veier?
-A
tFor en som har fløyet L H for sas IC i mer en tretti år så er det rett ut FESTLIG å lese synspunktene til alle "forståsegpå'ere".
Min flylege beskrev min schedule okt 07 til medio jan 08 som et "planlegt mord"
----Med et smil selvsagt) Jeg ble okke'som sykemeldt i tre uker. Hadde ikke sovet på over tre døgn.
I C crew flyr ikke bare til ORD som TOMMY7777 ---VI FLYR OGSÅ nrt , BKK , PEK. TYO og SEA har sytten tidsoner mellom seg. Flyr en øst/vest annen hver gang tar det på.
Og TOMMY---Hadde du fløyet NRT --kommet hjem 3 dager fri --så til SEA ---DA HADDE OGSÅ TOMMY the SUUPERMAN vært litt sigen kl 19 00 når SK 938 tar av i fra SeaTac dag 2. Vi trenger 48t i SEA. ferdig med det.
Fatique er noe som bygger seg opp over tid.
CK: Les EU OPS SUB PART Q. F O M juli er det ingen besparelser i å fly m 2 piloter. Det gir nemlig andre begrensninger.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.