LN-NOB

PACMIN-modellene 1:100 av Braathens 737'ere er heller ikke å forakte, for ikke å snakke om SAS Norges 737-700

Og jeg er fortsatt på jakt etter PACMIN 1:100 Braathens B 737-705 i siste BU-dekor (blå buk og flagget i halen). Er villig til å betale en god sum for denne. Noen som kan hjelpe en fortvilet samler? Kanskje har jeg noe spennende i bytte.....

Espen

Har vært på ferie og fikk kjøpt med meg -NOB.
Her er tre bilder av den :) En fin modell! :)

Attachments

• DSC_0240.jpg
    DSC_0240.jpg
    47.3 KB · Views: 583
  • DSC_0241.jpg
    DSC_0241.jpg
    26.7 KB · Views: 579
  • DSC_0242.jpg
    DSC_0242.jpg
    16.6 KB · Views: 569
Det flyet der har vi ombord stort sett, noen ganger er det -300 og noen ganger -800 også er det flighter hvor begge er på...

Ser ut til å være en flott modell:) men hvorfor, i himmelens navn er dører og skrift markert ut i blå farge:drunk:?

Må nok innom DY skranken neste gang jeg er på OSL - LN-NOB skal jeg ha...

Skal til Horten i mårga for et møte, reiser til OSL i ettermiddag så da må eg ta turen innom DY skranka for å sjå om dei har Nobben...

Er denne modellen uten feilene fra den store (eyebrows, feil motorer etc)?

Beklager hvis jeg rotet det til her......:8: Modellen jeg tenkte på er en B 737-300. Mener å huske at det er Sonia Henie på halen. Selges i skranken på OSL og ombord. Modellen er helt ok og uten store feil. Synes dog at nesehjulet sitter litt for langt bak på B 737-modellene fra Herpa i 1.500 skala.

Espen

Var i skanken til DY på tirsdag ettermiddag denne uka.

Da var det to 1:100 modeller utstilt, LN-NOB samt en uten winglets

I tillegg var det en 1:180/200 modell av LN-NOB også utstilt. Denne solgte dei IKKJE pga det var feil på den!

Så var den en modell i 1:500 utstilt, denne var utsolgt

Så, det blei bare en modell i 1:100 skala på meg av LN-NOB

Samme her .. de ville ikke selge meg 1:200-NOB'en fredag kveld pga. feil .. de har vel lest kommentarene paa forumet. :p

De tilboed meg den store, men det blir litt i stoerste laget for meg ....

Var i skanken til DY på tirsdag ettermiddag denne uka.

Da var det to 1:100 modeller utstilt, LN-NOB samt en uten winglets

I tillegg var det en 1:180/200 modell av LN-NOB også utstilt. Denne solgte dei IKKJE pga det var feil på den!

Så var den en modell i 1:500 utstilt, denne var utsolgt

Så, det blei bare en modell i 1:100 skala på meg av LN-NOB
Naboen kom innom i dag og fortalte at han hadde kjøpt LN-NOB hos DY i dag, med de ettervert mye omtalte feilene. Da er det vel bare å prøve igjenn.... :)

Back