LN-NOB

Fikk kjøpt meg den i går fra LPA :) Så på et tidligere bilde her at det sto Norwegian.no på motoren. Det gjorde det ikke på min.. :(

Det er en av feilene på modellen ....

Ut fra bildet, ser det ut som at logoen bak har blå skrift .. den skal være sort .. Likedan ser det blått ut rundt nødutgang og bakdør, men det kan være bildet ..

Dørene er markert i blått... Og jeg er usikker på om det skal, eller ikke skal stå Norwegian på motoren... Sto det på innsiden på selve flyet i går.. men på ekte bilder av flyet vises det ikke..:S

Den modellen DY selger har logoer på utsiden av motoren. Dden ekte maskinen har det ikke, og såvidt jeg kan se heller ikke på innsiden.

89864_1201954547.jpg

Det ekte flyet har Norwegian.no på innsiden... Jeg satt ved motoren på Onsdag fra LPA

Attachments

• SDC12097.jpg
    SDC12097.jpg
    18.8 KB · Views: 456
Premier Planes sine fly er ikke så ille de heller.
Mtp Øyebryn, så har alle mine 737-800 Øyebryn.. Rart! Ryanair, Britannia, Sterling og Norwegian

bare til dette med logo i svart eller mørkeblått ?

Norwegians logo er i mørkeblått !

Det er alltid et problem på bilder med kontrasten mellom hvitt og mørkeblått.
Både Airliners.net, flyblader og flybøker er fulle av BA fly med svart underside, de finnes heller ikke i virkeligheten.
Vær aldri i tvil, dersom et bilde viser Norwgian med svart logo, så er det bildet som ikke er riktig, origianelen er mørkeblå.

Men figurene på halen, "the Real Norwegians", de går i svart og grått er det vel.

Eyebrows ser jeg pluss jeg syns motorene ser feil ut. I tillegg er blåfargen fortsatt feil. Kan vel ikke være noe ny modell dette?

Kan umulig være det, for jeg har denne og den kjøpte jeg 17Des på LPA-OSL, men dog uten det stativet..

Det er ikke samme fabrikatet - det ser man av stativet. Fargene ser bedre ut dog, men litt vanskelig å se av bildet ...

Slik ser LN-NOB fra Mega Models som man får kjøpt hos Aviation Meagastore ut, kom i posten i forgårs...
LN-NOB.jpg

Er nøyaktig samme model i luka til DY på OSL som den kjøpt via Aviation Megastore

Koster 95,- hos DY

DY-skranke modellen til venstre, Aviation Megastore til høgre.
LN-NOBx2a.jpg

LN-NOBx2b.jpg

Last edited:
Back