Re: EI-LNA/LN102 - status
Tøft at de har valgt Norwegian.com på undersiden av flyet. :spin
Tøft at de har valgt Norwegian.com på undersiden av flyet. :spin
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
hvordan/hva avgjør hvor mange flighter flyet skal ha før levering? er det trolig at de skal gjennomføre en b-flight til, før i dette tilfellet dy kommer for å overta maskinen? og de og har vel en test-tur før de omsider setter kursen østover?
Det kommer helt an på hva inspektørene fra Boeing og DY finner. 5-6 testflighter ser ikke ut til å være uvanlig.
Ble det bråstopp etter C1? Kan det være at de fant noe grums som må rettes før de kan fortsette testflygningene?
11dager til hun skal være i Oslo hvis tidskjemaet holder.
Det var vel B1 firsttestflight utført av Boeing den som var. C1 kommer etterpå med DY
C1-flight planlagt i dag. Leveringsseremoni 27 juni står det på den blogspoten. Betyr det flyaway 27 eller 29 som er nevnt før?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.