• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-KKR

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Til glede for dere iiiihuga spottere som prøver å få bilde av DY's KKR i nye farver så har jeg planlagt denne inn på gate 23 idag.

ETA ca. kl. 1355 LOC

:lol

Replying to Topic 'LN-KKR'

Bare for å ri kjepphesten min litt til; hva skal den der oppe å gjøre, det er ikke plass der!:devil

haha....plass? på 23? :baeh :mol :)

Har da aldri vært noe problem der de siste 7 årene siden vi åpnet med å sette den der da :)

Var rett og slett helt jævelig å stå på vollen idag, så jeg ga opp rundt 13.00, da hadde jeg 0 følelse igjen i knipsefinger'n ;) Og bildene ble like dårlig som været var. Grått og kjedelig.,.

Originally posted by ENGM RAMP

haha....plass? på 23? :baeh :mol :)

Har da aldri vært noe problem der de siste 7 årene siden vi åpnet med å sette den der da :)

Oppe i gaten? Inne i avgangshallen? Den sto ikke på PARK 23 da, så passasjerene kunne boarde fra gaten? :lol

Så det er ENGM rampen som har sørget for at jeg har fått 11 og 13 de siste dagene?

Blir jo sliten før jobben begynner.

:biggrin

Originally posted by BU9001/V2.0

Så det er ENGM rampen som har sørget for at jeg har fått 11 og 13 de siste dagene?

Blir jo sliten før jobben begynner.

:biggrin

Dere får fylle opp RAMP'ens lunch konto på Sinnataggen , så blir det nok parkering ON Request ....:up:

Back