Vede ScanFlyer Dusty Medlem 5 Jan 2009 #21 Nesen har ihvertfall blitt nylakert. Men det måtte vel til etter den store reperasjonen.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 5 Jan 2009 #22 I dag flyr den: DY122-BGO-SVG DY125-SVG-BGO DY162-BGO-TRD DY163-TRD-BGO DY126-BGO-SVG DY127-SVG-BGO DY619-BGO-OSL DY1132-OSL-DUS DY1133-DUS-OSL
I dag flyr den: DY122-BGO-SVG DY125-SVG-BGO DY162-BGO-TRD DY163-TRD-BGO DY126-BGO-SVG DY127-SVG-BGO DY619-BGO-OSL DY1132-OSL-DUS DY1133-DUS-OSL
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 5 Jan 2009 #23 Ser at DY overgaar SAS International og UA naar det gjelder skitne fly naa..
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 5 Jan 2009 #24 Tommy777 said: Ser at DY overgaar SAS International og UA naar det gjelder skitne fly naa.. Click to expand... Det du ser av skitt på halen er vel de-icer væsken fra høyderoret?
Tommy777 said: Ser at DY overgaar SAS International og UA naar det gjelder skitne fly naa.. Click to expand... Det du ser av skitt på halen er vel de-icer væsken fra høyderoret?
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 5 Jan 2009 #25 Med eller uten deicingvaeske er maskinen skikkelig skitten. Lurer paa hvordan familien til heltene (eller halve heltene) paa halen reagerer paa aa slikt renhold...
Med eller uten deicingvaeske er maskinen skikkelig skitten. Lurer paa hvordan familien til heltene (eller halve heltene) paa halen reagerer paa aa slikt renhold...