• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-JMP på Bømoen.

N-3PB

ScanFlyer Gold
LN-JMP på Bømoen.

Hyggelig at LN-JMP har tatt turen over fjellene til Ekstremsportveko på Voss.

Fikk et bilde av den i dag, utrolig kjekt å se Twin Otter ta av igjen, mange år siden sist jeg så det :up:

Attachments

• LN-JMP.jpg
    LN-JMP.jpg
    182.9 KB · Views: 102
Replying to Topic 'LN-JMP på Bømoen.'

Är det bsra jag som direkt tänker på den god Hr. Sunde?

Øystein eller Olav Nils??

mmmmmm, låta til Øystein kommer jeg på HVER gang jeg ser den lekre Damen JMP :)

Ellers har han som flyr JMP der oppe nå snart begynne å fly myyye større twin-maskin...........nemlig ATP for WestAir....

:biggrin

jeg savner et litt sprekere fargeskjema - ikke nødvendigvis like sprek som denne, men noe mer farger?

Originally posted by CK

jeg savner et litt sprekere fargeskjema - ikke nødvendigvis like sprek som denne, men noe mer farger?

Tja, hva med hvitt og grønt? Kanskje en ei grønn måke på halen?

Var på Voss idag jeg også! Fikk se noen take off and landing. Flott det er en sånn maskin som flyr mye. meg og MountainDew tar en tur på lørdag, vi tar en tur med LN-JMP og Turbo Pilatus Porter.gleder meg å prate med gutta som flyr Twin Otteren. dere må ta dere en tur de andre på forumet også.Det er fallskjerm pris på turen, det er verdt penga. så LN-AGM på Bømoen idag, den er vel fra ENGM. så den på Nottodden mandag. jeg syntes militær paint schema på DHC6 er fint på den maskinen, den har en historisk fartstid fra Luftforsvaret:nor

LN-AGM er en meget vakker 172, ja:

LN-AGM.jpg

Ser fram til Vossaturen på Laurdag. Når ekstremsportveko er ferdig kan eg forhåpentligvis begynne å fly fallskjermhoppere på Malvin!

kommer rundt kl 04 på natten, pluss/minus litt, lesser av, snur og drar sørover igjen.....

Hørte idag at det varierer litt mellom den og en SF340

Back