Takk takk, skal prøve å fylle på godt med begge delerVeldig bra rapport du har på gang her. Blir forresten aldri nok bilder, så lenge det er relevant og litt tekst
Takk for tipset, om jeg ser den igjen på vinkartet skal jeg være sikker på å prøve den.Hadde jeg vært deg, hadde jeg definitivt gått for Trimbach Riesling Cuvee Frederic Emile. En av de beste som finnes. Prøv den neste gang. Sikker på at du liker den bedre!
Oh yes, den nytes i fulle dragHærlig rapport så langt som nevnt nedenfor, bare å kjøre på med bilder, dine holder god kvalitet. Nyt turen
Det er bare å glede seg til din første F-tur.. husk bare å lese post #1 i denne tråden kan være farlig for fremtidige reiser... heheBlir veldig misunnelig av å se på alt dette her! Aldri testet F selv, men får nå gjort det med en DM billett om noen måneder Veldig fine bilder og du holder live-rapporten din imponerende "live"God tur videre!
Tusen takk! Ingen grunn til misunnelse, bare å bestille egen billett så fort du kanFantastisk rapport så langt! Men må innrømme jeg er litt misunnelig.
Det kommer en liten oversikt over kostnader litt senere - det er ikke så ille faktisk.Hærlig rapport og flotte bilder. Det er bare å steame på !!!
Ps: Hva kostet herligheten..?
Tusen takk - det er ikke å legge skjul på at det er noe helt eget ved å reise på denne måten, og selv om vi har prøvd flere forskjellige F tidligere, så ville vi gjerne se hvordan EK var på long haul. So far so good!Meget bra!!! Ser jo helt ok ut aa reise slik! God tur videre.
Takk selv, bare moro å skrive når så mange følger medTakk for en super rapport så langt!
Takk skal du ha. Vi prøver å ta bilder der vi kan!Meget bra!! Og det er ingenting som heter for mange bilder. ;-)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.