• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt live fra Cockpit ved motorfeil A340

Hærlig håndtering, god CRM.
Og ikke minst til kundene, nytt fly står å venter på dere , avgårde bare 4 timer forsinket.
 
Kapteinen virket svært profesjonell. Imponerende for meg vertfall, men så er kanskje ikke dette så dramatisk på ett 4 motors fly?
 
Nei, som han forklarte på slutten, er det ikke det. Men jeg tor ikke du ville sett noen annerledes oppførsel på en tomotors. Dette trenes det jevnlig på.
 
Hærlig håndtering, god CRM.
Og ikke minst til kundene, nytt fly står å venter på dere , avgårde bare 4 timer forsinket.

Ja, så ut som god CRM og flat struktur i cockpit.
Interessant video i alle fall, og hyggelig for passasjerene at de hadde et backup- fly klart. Swiss har jo en 2-bank hub, der en del fly står i ganske mange timer på ZRH.
 
Back
Top