TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 31 Jul 2005 #1 Ikke så mye å si egentlig. Stortsett det vanlige, Men litt må en ha å gjøre etter jobb når madammen er på hytta..
Ikke så mye å si egentlig. Stortsett det vanlige, Men litt må en ha å gjøre etter jobb når madammen er på hytta..
LN-SSL ScanFlyer Gold 31 Jul 2005 #2 ..bra bilder det der vel.. Den Malev'en der hilser jo også.... HALOI..:hi2
EB ScanFlyer Inventory Medlem 31 Jul 2005 #3 Kjempebra... Noen som vet hvor mange av FI`s maskiner som flyr med hvit kropp? Jeg har i allefall sett to...
Kjempebra... Noen som vet hvor mange av FI`s maskiner som flyr med hvit kropp? Jeg har i allefall sett to...
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 1 Aug 2005 #4 Originally posted by EB Kjempebra... Noen som vet hvor mange av FI`s maskiner som flyr med hvit kropp? Jeg har i allefall sett to... Click to expand... Aner ikke, har ikke alle kvit kropp da ? (Med litt blått og gult her og der )
Originally posted by EB Kjempebra... Noen som vet hvor mange av FI`s maskiner som flyr med hvit kropp? Jeg har i allefall sett to... Click to expand... Aner ikke, har ikke alle kvit kropp da ? (Med litt blått og gult her og der )
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 1 Aug 2005 #5 Originally posted by Scanor Originally posted by EB Kjempebra... Noen som vet hvor mange av FI`s maskiner som flyr med hvit kropp? Jeg har i allefall sett to... Click to expand... Aner ikke, har ikke alle kvit kropp da ? (Med litt blått og gult her og der ) Click to expand... Det er vel tre 752er som har helhvit kropp - FIR, FIS og FIU. Noen av dem har operert under Loftleidir (charter) tidligere.
Originally posted by Scanor Originally posted by EB Kjempebra... Noen som vet hvor mange av FI`s maskiner som flyr med hvit kropp? Jeg har i allefall sett to... Click to expand... Aner ikke, har ikke alle kvit kropp da ? (Med litt blått og gult her og der ) Click to expand... Det er vel tre 752er som har helhvit kropp - FIR, FIS og FIU. Noen av dem har operert under Loftleidir (charter) tidligere.