Har gravd i arkivet igjen .. som vanlig litt som har vært vist før, litt som ikke har vært vist før og litt hvor jeg brukt et annet bilde enn før ...
Vi starter bakfra - på julaften 2002.
Denne ex-Malaysian-combi'en sto plutselig på BFI julaften morgen. Den ble brukt til testing av noen 777-instrumenter, hvis jeg husker rett. Nå er den blitt ombygd til Dreamlifter.
Dette er faktisk den andre 733'en som fikk påsatt winglets, men det var denne som ble brukt i testprogrammet. Også kjent for å bære Norway Airlines-farger. BFI.
Air Berlin på short final til BFI en kald desemberdag.
Tåke er ikke noe ukjent fenomen i Seattle. Ikke sol heller, som akkurat var på vei å bryte igjennom. SEA
Next stop Narita! SEA
Jeg fikk en kort karriere i dette selskapet, som sluttet å fly i slutten av juli 2002.
Frontier, med sitt gamle design, som jeg egentlig likte bedre enn det de har i dag.
Nok et selskap som ikke eksisterer lenger. Og her står de med teknisk. SEA
Horizon opererte også F-28. Det var mange naboer som trakk pusten lettet da de ble faset ut. De var temmelig høylydte .... SEA
Aeroflot malte av en eller annen grunn kun 777'ene og 737-400'ene i dette fargeskjemaet. SEA
En samling haler fra BFI.
747 nummer 1 sammen med det som den gangen var siste modell. BFI
Det tok litt tid før alle TWA-maskinene ble malt om/repolert i AA-livery ... Dette var den siste jeg så. (SEA)
Den røde løperen er rullet ut ved Museum Of Flight på BFI ....
.. for disse tre glade forumistene som her sloss om å poste det første foruminnlegget fra et fly.
Takk for titten!
Vi starter bakfra - på julaften 2002.

Denne ex-Malaysian-combi'en sto plutselig på BFI julaften morgen. Den ble brukt til testing av noen 777-instrumenter, hvis jeg husker rett. Nå er den blitt ombygd til Dreamlifter.

Dette er faktisk den andre 733'en som fikk påsatt winglets, men det var denne som ble brukt i testprogrammet. Også kjent for å bære Norway Airlines-farger. BFI.

Air Berlin på short final til BFI en kald desemberdag.

Tåke er ikke noe ukjent fenomen i Seattle. Ikke sol heller, som akkurat var på vei å bryte igjennom. SEA

Next stop Narita! SEA

Jeg fikk en kort karriere i dette selskapet, som sluttet å fly i slutten av juli 2002.

Frontier, med sitt gamle design, som jeg egentlig likte bedre enn det de har i dag.

Nok et selskap som ikke eksisterer lenger. Og her står de med teknisk. SEA

Horizon opererte også F-28. Det var mange naboer som trakk pusten lettet da de ble faset ut. De var temmelig høylydte .... SEA

Aeroflot malte av en eller annen grunn kun 777'ene og 737-400'ene i dette fargeskjemaet. SEA

En samling haler fra BFI.

747 nummer 1 sammen med det som den gangen var siste modell. BFI

Det tok litt tid før alle TWA-maskinene ble malt om/repolert i AA-livery ... Dette var den siste jeg så. (SEA)

Den røde løperen er rullet ut ved Museum Of Flight på BFI ....

.. for disse tre glade forumistene som her sloss om å poste det første foruminnlegget fra et fly.
Takk for titten!