LH to dagers tilbud (august 2011)

Re: LH to dagers tilbud!

Takker for tipset.

Får prøve å overtale fruen til en NY tur i mars!

Litt OT: Prøver å få men noen venner med dette tilbudet. De påstår at New York får man både titt og ofte til rundt 3500 kroner som dette. Jeg er uenig, men er det noen her som har litt historikk på dette som jeg kan slå i bordet med?

Selv rundt juletider er prisene hyggelige, SVG-FRA-SIN for under 8000kr er ikke gale (synes nå jeg). Så kan en feire jul og nyttår i varmen

Ja SIN i November er også bra priset.
Dette er fra svg og med LH's nye A380 fra - sin.

Total PriceFare
(per person) Taxes, fees and charges
(per person) Passengers

Total

1875.00 + 2084.00 x 2 Adults = NOK 7918.00
1875.00 + 2084.00 x 2 Children = NOK 7918.00
Ticket Service Charge (Total) = NOK 100.00
Total Price for all passengers 15936.00= NOK 15936.00

Jättebra priser till Hong Kong, Jakarta och Singapore.
Jag har själv precis bokat ARN-FRA-SIN-MUC-ARN med LH för 4490 SEK i januari...2 veckors resa.

Jättebra priser till Hong Kong, Jakarta och Singapore.
Jag har själv precis bokat ARN-FRA-SIN-MUC-ARN med LH för 4490 SEK i januari...2 veckors resa.

Hvor sjalu jeg blir..... det kribler sånn i fingrene når jeg ser slike priser til Singapore og med A380. Men siden vi venter barn i slutten av desember blir det litt smått med impulsive langturer den nærmeste tiden.

God tur!

Mye bra priser her. Men jeg ser at dette er vel 3dje kampanjen de har på SIN i løpet av kort tid... Sliter de med å fylle opp på denne ruten?

Bare et spm, har ingen tall å backe opp med. :)

Selv så booket jeg og min kjære to billetter til SIN i juni/juli for 4300 KR ca p.p med LH A-380! Avreise i Desember :) Gleder meg stort! :)

Takker for tipset.

Får prøve å overtale fruen til en NY tur i mars!

Litt OT: Prøver å få men noen venner med dette tilbudet. De påstår at New York får man både titt og ofte til rundt 3500 kroner som dette. Jeg er uenig, men er det noen her som har litt historikk på dette som jeg kan slå i bordet med?

Fra LHs hold så kommer det bra tilbud til nord-øst Amerika sånn hver 2 - 3 måned nesten. Har vært det siden sist jul hvertfall.

De har absolutt rett. Det er ikke sjelden man får New York til under 3k. I juni var det skikkelig kamp og både LH, KLM og CO var nede på 2800. CO var helt nede i 2600 for direkteflighter.

Akkurat nå ligger CO på fra 3060,- på direkteflighter og det er unektelig bedre enn mellomlanding.

Selv så booket jeg og min kjære to billetter til SIN i juni/juli for 4300 KR ca p.p med LH A-380! Avreise i Desember :) Gleder meg stort! :)

Det samme gjorde undertegnede til NOK 3870,- pr pers. Skal bli gøy å få oppleve SIN og hilst på gamlingen.

Dere kan også glede dere til å oppleve Changi som gjentatte ganger er valgt til verdens beste flyplass.

Hvis de hadde hatt noe halv pris i biz også, så hadde det jo vært hyggelig, men det skjer jo aldri! :rolleyes:

Hvor finner du CO flights til 3060 kr?
Continental.com. Verifiserte igår at det var tilgjengelig i alle månedene november-mars, men det var ikke for alle avganger.

Reisebyråer hadde flightene noen tiere lavere, men legger på kortgebyr slik at det blir dyrere.

Regnet med at det var nettsiden ja, sliter litt med å finne tilbudene på COs nettsider da det kun ligger facts under News&Offers.

Hvilke andre tider på året kommer slike tilbudskampanjer fra flyselskapene? August og januar?

Regnet med at det var nettsiden ja, sliter litt med å finne tilbudene på COs nettsider da det kun ligger facts under News&Offers.
CO er dårlige på å informere om tilbud.

Hvilke andre tider på året kommer slike tilbudskampanjer fra flyselskapene? August og januar?
Det er stort sett forskjellige kampanjer hver uke, det gjelder bare å følge med.

Mye bra priser her. Men jeg ser at dette er vel 3dje kampanjen de har på SIN i løpet av kort tid... Sliter de med å fylle opp på denne ruten?

Bare et spm, har ingen tall å backe opp med. :)

Tja, det er jo ikke bare Singapore som er med i kampanjene. Så vidt jeg har sett har feks også HK värt med hver gang. Fra Stockholm i juni var det vel 4400sek til SIN og 4800sek til HK, nå er det motsatt.

Sikra meg t/r HK for 4400sek utreise i romjula - det er jo en utrolig pris...

Ikke bare det, men en venn booket i går, og det var i K-klasse som vel gir full bonuspott her og der ?

Back