50% på endel destinasjoner.
http://www.lufthansa.com/online/por...pecialid=7355&nodeid=1888572&WT.mc_id=NLemail
http://www.lufthansa.com/online/por...pecialid=7355&nodeid=1888572&WT.mc_id=NLemail
Jättebra priser till Hong Kong, Jakarta och Singapore.
Jag har själv precis bokat ARN-FRA-SIN-MUC-ARN med LH för 4490 SEK i januari...2 veckors resa.
Takker for tipset.
Får prøve å overtale fruen til en NY tur i mars!
Litt OT: Prøver å få men noen venner med dette tilbudet. De påstår at New York får man både titt og ofte til rundt 3500 kroner som dette. Jeg er uenig, men er det noen her som har litt historikk på dette som jeg kan slå i bordet med?
De har absolutt rett. Det er ikke sjelden man får New York til under 3k. I juni var det skikkelig kamp og både LH, KLM og CO var nede på 2800. CO var helt nede i 2600 for direkteflighter.Litt OT: Prøver å få men noen venner med dette tilbudet. De påstår at New York får man både titt og ofte til rundt 3500 kroner som dette. Jeg er uenig, men er det noen her som har litt historikk på dette som jeg kan slå i bordet med?
Selv så booket jeg og min kjære to billetter til SIN i juni/juli for 4300 KR ca p.p med LH A-380! Avreise i DesemberGleder meg stort!
![]()
Continental.com. Verifiserte igår at det var tilgjengelig i alle månedene november-mars, men det var ikke for alle avganger.Hvor finner du CO flights til 3060 kr?
CO er dårlige på å informere om tilbud.Regnet med at det var nettsiden ja, sliter litt med å finne tilbudene på COs nettsider da det kun ligger facts under News&Offers.
Det er stort sett forskjellige kampanjer hver uke, det gjelder bare å følge med.Hvilke andre tider på året kommer slike tilbudskampanjer fra flyselskapene? August og januar?
Mye bra priser her. Men jeg ser at dette er vel 3dje kampanjen de har på SIN i løpet av kort tid... Sliter de med å fylle opp på denne ruten?
Bare et spm, har ingen tall å backe opp med.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.