LH-tilbud hovedtråd (2011)

Re: LH-tilbud hovedtråd (2011)

Du får en natt der til rundt 2000 per natt - det er faktisk ikke ille. Det er det feteste hotellet jeg har vært på, og det gir jo en helt spesiell opplevelse..

Har ikke bodd der, men synes det virket for stort og upersonlig. For 2k kan du jo få et rom med club lounge, f.eks. InterContinental, Conrad eller Grand Hyatt.

Fult opptatt med med å sette opp hjemmekinoen igår, så glemte jeg av hele tilbudet. Det var da som pokker! :(
3K for en tur til NY i mars fristet!

Krysser fingrene for nye gode tilbud fremover!

Har ikke bodd der, men synes det virket for stort og upersonlig. For 2k kan du jo få et rom med club lounge, f.eks. InterContinental, Conrad eller Grand Hyatt.

Tro meg Hyatt er ikke særlig mer personlig. Marina Bay er et ekstremt speiselt hotel og bare utsikten er verdt en del penger.

LH åpner august med diverse tilbud til destinasjoner i Asia, og etter å nylig ha lest en flott tripreport fra Singapore er det vanskelig å holde seg unna "bestill" knappen..

Det jeg trenger nå er et tilbud til statene, samme pokker hvilket selskap bare ikke AirBerlin eller Icelandair. Håper LH kommer med noe snart. =)

Er såååå langt unna før jeg trykker bestill. Er noen små detaljer som må på plass først.

Og det fristet ikke mindre etter at de byttet bort B744 mot A388 :)

Ikke noe revolusjonerende fra LH i dagens mail, men likevel hyggelig nok på en grå dag i Oslo:

If you book by 16 August, you will have more in your holiday kit: choose your destination and treat yourself to a break in autumn. Take off to Asia in September and October.
- Chennai: fra 6765,-
- Hyderabad: fra 6995,-
- Kolkata: fra 7365,-

Forøvrig standardtilbudene (standardprisene) med diverse europeiske destinasjoner til 1400,- og noen tyske byer til 795,- t/r.

Så se siste "tilbudene" til Lufthansa og lurte på om prisene var for Business Class eller for 2 personer siden det omtales som tilbud.

For de som kan planlegge, er det billig med LH i Europa neste juni,juli, aug 2012 for kortturer.. Har nå tre inne foreløpig... Kiev, Athen og senest i går Barcelona til kr. 1.288.. Fine flytider, mest via MUC...

For de som kan planlegge, er det billig med LH i Europa neste juni,juli, aug 2012 for kortturer.. Har nå tre inne foreløpig... Kiev, Athen og senest i går Barcelona til kr. 1.288.. Fine flytider, mest via MUC...

Ikke dårlig! Pleier ikke å være vanskelig å få tak i disse billettene resten av året, men det kan være lurt å planlegge litt. Særlig, som du understreker, om sommeren. Jeg har blitt såpass kresen at jeg egentlig ikke gidder å betale noe særlig over 12-1400 for Europa. Med LHs tilbud kan man jo få en reise med gode reisetidspunkt (helg og gode tider på døgnet), korte stop-overs, flere flyselskap og en rekke bra destinasjoner. Se f.eks. signaturen min - det er én booking a 1453 kroner...

Eneste som nå er meget vanskelig å finne hos LH nå er MUC til kr. 795...

Har greid det neste vår, men en må være våken...

Ny kampanje nå igjen med reiser til ulike destinasjoner i Nord - Amerika fra 3500 og opp mot 4900 for Canada. Nesten så man blir forbanna på seg selv da en tur til Canada frister!

Ny kampanje nå igjen med reiser til ulike destinasjoner i Nord - Amerika fra 3500 og opp mot 4900 for Canada. Nesten så man blir forbanna på seg selv da en tur til Canada frister!
Jeg betalte 2400,- da jeg reiste til Toronto så tilbudet imponerer ikke så mye.

Back