Hei, er det noen som vet om det stemmer at noen av LHs 744 er blitt utstyrt med AVOD?
Alle, noen eller ingen?
Alle, noen eller ingen?
747 er vel noe av det verste du kan fly med Lufthansa. Anbefaler heller at du velger Airbus når du reiser med de.
MUC er en fin flyplass der de bruker mye A340 ut derfra. MUC er etter min mening også mye bedre enn FRA..
Tror ikke B744 har AVOD i ECO. Men de har det sikkert i biz.
Det var jeg faktisk ikke klar over. Trodde LH brukte B744 fra både MUC og FRA, men mulig de bare bruker busser.
Nei, Bare to har PTV i ECO.Er Lufthansa ferdig med oppussingen av 747-400 og har alle AVOD i eco nå?
Lufthansa said:The Business and Economy Class cabins on the Boeing 747-400 are also being refurbished. The entrance area will be revamped in the latest design, and new lavatories will be installed. In Economy Class, passengers can already put together their own entertainment programme on their individual monitors. They can choose from a wide range of feature films in as many as eight language versions, popular TV series and fascinating documentaries. In addition to the on-screen service information about the flight, passengers have a choice of radio programmes and music channels, and there is also a special children's programme.
Er de ikke kommet i gang?
Lurt å gå innom linkene jaOm den listen er oppdatert er sjangsene dårlig for PTV for meg på fredagens tur til PVG.
Er de det? Ser ut som det bare er 5 av 22(?) som mangler (kein = ingen).
Skal ikke disse fases ut etter vert som A380 og B747-8 leveres?
Er det ikke merkelig og oppgradere fly som skal ut?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.