Er det kun Lion Air Indonesia som tar imot 737-900ER nå?
Har bestillt 178 stk, og tror vi har rundt 50.
Har bestillt 178 stk, og tror vi har rundt 50.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det kun Lion Air Indonesia som tar imot 737-900ER nå?
Har bestillt 178 stk, og tror vi har rundt 50.
Commercial Airplanes' deliveries guidance is now between 485 and 495, down from between 485 and 500, on lower planned deliveries on development programs (now a combined 25 to 30 787 and 747-8 units, from 25 to 40 units).
Er det kun Lion Air Indonesia som tar imot 737-900ER nå?
Klarer Boeing å gå forbi Airbus i år, siden de har noen 787 + 748 stående på vent?
Er 340-serien til Airbus helt ute av markedet? Ser ikke ut til at det er noen som kjøper den lenger. Noen som vet hvorfor?
Den er utkonkurert av 777 og 330
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.