Someone Moderator Medlem 7 Feb 2025 #1 Airbus januar: Undisclosed #1: 1 A321neo Undisclosed #2: 10 A330-900 Undisclosed #3: 3 A350F Undisclosed #4: 6 A350-900 Lufthansa: 5 A350-1000 Undisclosed #5: 25 A320neo Starlux: 5 A350F Kanselleringer: 1 A220-100 og 3 A320neo Netto: 51
Airbus januar: Undisclosed #1: 1 A321neo Undisclosed #2: 10 A330-900 Undisclosed #3: 3 A350F Undisclosed #4: 6 A350-900 Lufthansa: 5 A350-1000 Undisclosed #5: 25 A320neo Starlux: 5 A350F Kanselleringer: 1 A220-100 og 3 A320neo Netto: 51
Someone Moderator Medlem 11 Feb 2025 #2 38 737MAX og 2 777F dukket opp i Boeings bestillinger i januar. Alle fra ukjente kunder. ASC justeringene ble 1 737 kansellert, men 7 787 tilbakeført i ordreboken.
38 737MAX og 2 777F dukket opp i Boeings bestillinger i januar. Alle fra ukjente kunder. ASC justeringene ble 1 737 kansellert, men 7 787 tilbakeført i ordreboken.
Someone Moderator Medlem 7 Mar 2025 #3 14 bekreftede ordre for Airbus i februar Korean Air: 6 A321neo Undisclosed: 8 A321neo
Someone Moderator Medlem 12 Mar 2025 #4 Boeings ordre i februar: BOC: 5 737-MAX Unidentified: 8 737-MAX Kanselleringer: Western Global Airlines. 2 777F Arajet: 5 737-MAX Unidentified: 1 737-MAX
Boeings ordre i februar: BOC: 5 737-MAX Unidentified: 8 737-MAX Kanselleringer: Western Global Airlines. 2 777F Arajet: 5 737-MAX Unidentified: 1 737-MAX
Someone Moderator Medlem 9 Apr 2025 #5 192 nye ordre for Beoing i mars, men 29 kanselleringer gir netto 163 nye ordre. Mye fra "ukjente kunder" BOC Aviation: 50 737MAXs FedEx: 8 777Fs Japen Airlines: 17 737MAXs Korean Air : 20 777X og 20 787-10 Unidentified Customer: 21 737MAXs Unidentified Customer : 3 777Fs Unidentified Customer : 20 777Xs Unidentified Customer : 5 787-9s Unidentified Customer : 28 787-9s Kanselleringer var 25 737MAX til Qatar, 2 til Unidentified Customer og 2 777F til et eller annen finansselskap. AC606 justering viser 33 737MAX kanselleringer, men 30 777 og 1 787 ble reversert.
192 nye ordre for Beoing i mars, men 29 kanselleringer gir netto 163 nye ordre. Mye fra "ukjente kunder" BOC Aviation: 50 737MAXs FedEx: 8 777Fs Japen Airlines: 17 737MAXs Korean Air : 20 777X og 20 787-10 Unidentified Customer: 21 737MAXs Unidentified Customer : 3 777Fs Unidentified Customer : 20 777Xs Unidentified Customer : 5 787-9s Unidentified Customer : 28 787-9s Kanselleringer var 25 737MAX til Qatar, 2 til Unidentified Customer og 2 777F til et eller annen finansselskap. AC606 justering viser 33 737MAX kanselleringer, men 30 777 og 1 787 ble reversert.
Someone Moderator Medlem 9 Apr 2025 #6 211 nye ordre for Airbus i januar Undisclosed: 13 A320neo, 17 A321neo, 6 A350-900, 6 A350-1000 Undisclosed: 40 A321neo Jackson Square Aviation: 17 A320neo, 33 A321neo EVA Air: 3 A321neo, 6 A350-1000 BOC Aviation: 15 A320neo, 45 A321neo Samtidig var det booket kanselleringer for 72 A320neo
211 nye ordre for Airbus i januar Undisclosed: 13 A320neo, 17 A321neo, 6 A350-900, 6 A350-1000 Undisclosed: 40 A321neo Jackson Square Aviation: 17 A320neo, 33 A321neo EVA Air: 3 A321neo, 6 A350-1000 BOC Aviation: 15 A320neo, 45 A321neo Samtidig var det booket kanselleringer for 72 A320neo
Someone Moderator Medlem 9 Apr 2025 #7 Someone said: Samtidig var det booket kanselleringer for 72 A320neo Click to expand... Ser ut som det var GoFirst ordren, som omsider ble strøket
Someone said: Samtidig var det booket kanselleringer for 72 A320neo Click to expand... Ser ut som det var GoFirst ordren, som omsider ble strøket
Someone Moderator Medlem 8 May 2025 #8 Airbus nye ordre i april: China Airlines: 10 A350-1000 Unidentified: 1 A321neo Ingen kanselleringer
Someone Moderator Medlem 13 May 2025 #9 Boeing booket kun 8 nye 737MAX, til en ukjent kunde, som nye ordre i april. I tillegg ble 32 737 maskiner som tidligere hadde blitt kansellert gjennom ASC606, tilbakeført i ordreboken.
Boeing booket kun 8 nye 737MAX, til en ukjent kunde, som nye ordre i april. I tillegg ble 32 737 maskiner som tidligere hadde blitt kansellert gjennom ASC606, tilbakeført i ordreboken.
Someone Moderator Medlem 10 Jun 2025 #11 Boeings bekreftede nye ordre i mai: AviLease: 20 737MAX Qatar Airways:45 787-9, 75 787-10, 30 777X Unidentified: 119 737MAX Unidentified: 7 787-9 WestJet: 7 737MAX Kanselleringer: Westjet 2 737MAX, Air Europa 1 737MAX
Boeings bekreftede nye ordre i mai: AviLease: 20 737MAX Qatar Airways:45 787-9, 75 787-10, 30 777X Unidentified: 119 737MAX Unidentified: 7 787-9 WestJet: 7 737MAX Kanselleringer: Westjet 2 737MAX, Air Europa 1 737MAX
Someone Moderator Medlem 8 Jul 2025 #12 Boeings bekreftede ordre i juni: British Airways: 32 787-10 Alaska Airlines: 12 737MAX Unidentified customer: 42 737MAX Unidentified customer: 30 787-9 SQ ser ut som kansellerte 3 737-MAX 8. Samtidig ble det tatt ASC606 kanselleringer på 1 787 og 70 737MAX, mens 28 tvilsomme 777 ordre er reversert tilbake i ordreboken. Last edited: 8 Jul 2025
Boeings bekreftede ordre i juni: British Airways: 32 787-10 Alaska Airlines: 12 737MAX Unidentified customer: 42 737MAX Unidentified customer: 30 787-9 SQ ser ut som kansellerte 3 737-MAX 8. Samtidig ble det tatt ASC606 kanselleringer på 1 787 og 70 737MAX, mens 28 tvilsomme 777 ordre er reversert tilbake i ordreboken.
LN-MOW Flyklapper Medlem 8 Jul 2025 #13 De uidentifiserte er muligens Garuda.. https://finance.yahoo.com/news/garu...oeuj2g39V31GVu3P3h0XOZ-VA5dg3BYMiQuEHrhEtKZDJ Sent from my iPhone using Tapatalk
De uidentifiserte er muligens Garuda.. https://finance.yahoo.com/news/garu...oeuj2g39V31GVu3P3h0XOZ-VA5dg3BYMiQuEHrhEtKZDJ Sent from my iPhone using Tapatalk
Someone Moderator Medlem 10 Jul 2025 #14 Firm ordre for Airbus i juni. Knall måned for A330-900, med 61 bestillinger. AVILEASE: 10 A320neo, 20 A321neo, 10 A350F RIYADH AIR: 25 A350-1000 LOT: 20 A220-100, 20 A220-300 ANA: 27 A321neo IAG: 21 A330-900 STARLUX: 10 A350-1000 VIETJET AIR: 20 A330-900 MAB LEASING (MALAYSIA AIRLINES): 20 A330-900 Kanselleringer: AIR LEASE: 7 A350F og en eller annen har kansellert 7 A320neo
Firm ordre for Airbus i juni. Knall måned for A330-900, med 61 bestillinger. AVILEASE: 10 A320neo, 20 A321neo, 10 A350F RIYADH AIR: 25 A350-1000 LOT: 20 A220-100, 20 A220-300 ANA: 27 A321neo IAG: 21 A330-900 STARLUX: 10 A350-1000 VIETJET AIR: 20 A330-900 MAB LEASING (MALAYSIA AIRLINES): 20 A330-900 Kanselleringer: AIR LEASE: 7 A350F og en eller annen har kansellert 7 A320neo
Someone Moderator Medlem 18 Jul 2025 #15 LN-MOW said: De uidentifiserte er muligens Garuda.. https://finance.yahoo.com/news/garu...oeuj2g39V31GVu3P3h0XOZ-VA5dg3BYMiQuEHrhEtKZDJ Click to expand... Ser sånn ut, selv om han oransje ikke helt hvilken flytype de faktisk har kjøpt..... Ellers hadde jo Garuda en MAX ordre tidligere, så frem og tilbake er like langt.
LN-MOW said: De uidentifiserte er muligens Garuda.. https://finance.yahoo.com/news/garu...oeuj2g39V31GVu3P3h0XOZ-VA5dg3BYMiQuEHrhEtKZDJ Click to expand... Ser sånn ut, selv om han oransje ikke helt hvilken flytype de faktisk har kjøpt..... Ellers hadde jo Garuda en MAX ordre tidligere, så frem og tilbake er like langt.
Someone Moderator Medlem 12 Aug 2025 #16 Juli for Boeing: Ukjent kunde: 1 787-1 Ukjent kunde: 30 737-MAX Kanselleringe: Republic of Iraq: 1 787-9 ASC606 justering ble reversert med 2 787 og 31 737
Juli for Boeing: Ukjent kunde: 1 787-1 Ukjent kunde: 30 737-MAX Kanselleringe: Republic of Iraq: 1 787-9 ASC606 justering ble reversert med 2 787 og 31 737