Nyttårs helgen er det som utslaget, enorm pågang, ta Uber til Santa Monica eller Hermosa Beach nyt helgen på stranden, hent ut bilen 1 Januar.Noen formening hvorfor prisene er helt ville ved leie over nyttår?
F.eks 30.des 2018 - 06.jan 2019 = 3100,-
01.jan 2019 - 07.januar 2019 = 1300,-
Vi snakker om klasse intermediate, LAX og Alamo.
Noen formening hvorfor prisene er helt ville ved leie over nyttår?
F.eks 30.des 2018 - 06.jan 2019 = 3100,-
01.jan 2019 - 07.januar 2019 = 1300,-
Vi snakker om klasse intermediate, LAX og Alamo.
Hei!
Trenger litt bistand/råd.
Vi reiser to voksne og 2 barn (1+2år), lander på MIA og og har leid en QX80 hos Hertz.
Har skjønt at man må gå et stykke og ta MIA Mover videre, og det kan jeg med én gang si kommer til å bli en kjempe utfordring med 2x barnevogner og kofferter!
Noen som har råd om hvordan enklest mulig hente ut bilen? Parkere kona og barna på terminalen, gå bort til Hertz og kjøre tilbake for å hente de på terminalen?
Hvor vanskelig/enkelt er isåfall dette? Erfaringer?
Takk for svar.
Vi reiser forøvrig med SAS fra OSL, får satse på å parkere familien på terminalen![]()
Båttur i F.lautherdale hørtes moro ut, vi har snakket om å svippe innom der. Tar isåfall kontakt![]()
Blir en tur til Orlando og Tampa ihvertfall.
Hei har leid en Mercedes E Class eller lignende (Luksus / premium bil) fra Sixt gjennom Norwegian Rewards, er det noen som har erfaring med denne typen fra LAX? Sjansen stor for at det er Merce som blir utlevert? Hva er evt tilsvarende biler i denne klassen?
Hei har leid en Mercedes E Class eller lignende (Luksus / premium bil) fra Sixt gjennom Norwegian Rewards, er det noen som har erfaring med denne typen fra LAX? Sjansen stor for at det er Merce som blir utlevert? Hva er evt tilsvarende biler i denne klassen?
Hvem er det som har en ordning der du bare går ut i garasjen og velger selv hvilken bil du vil ha. Innenfor betalt klasse seff.
Hvem er det som har en ordning der du bare går ut i garasjen og velger selv hvilken bil du vil ha. Innenfor betalt klasse seff.
Det har jeg gjort hos Alamo. Riktignok for en del år siden.
Takk for svar. Når jeg bestilte via Norwegian Reward sto at jeg var garantert "ny bil".Sixt USA gir svært ofte europeiske biler (på godt og vondt)
Har ikke alle det? Jeg er ganske sikker på at jeg har fått velge selv innenfor klasse alle ganger jeg har leid bil i USA, uavhengig av selskap, og selv på "små" lokasjoner som Queens og Jersey City.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.