• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Latin-Amerika fra 3299 kr.

Bra! Dog 500 NOK mer enn jeg betalte til SP i høst.

Buenos Aires from4499 kr*.
Caracas from3299 kr*.
Mexico Cityfrom3699 kr*
Sao Paulofrom3999 kr*

--
BA frister mest. Synd de ikke har noe til Bogota.

Hva med midtsete på Lufthansa Boeing 747-400 i 13 timer og 45 minutter mellom Frankfurt og Buenos Aires? ;)

Hva med midtsete på Lufthansa Boeing 747-400 i 13 timer og 45 minutter mellom Frankfurt og Buenos Aires? ;)

:drink:drink:drink

Seriøst. Det er ikke sunt.... Personlig "trekker jeg fra" 3 timer i starten av og 2 timer i slutten av en langreise, altså: De første 3 timene er stort sett bare hygge, med forventninger, mat og drikke. De siste 2 timer er "landing". Med en reise på f.eks. 10 timer blir det altså 5 timer hvor man må prøve å unngå å kjede seg, med en reise på nesten 14 timer føles det dobbelt så langt.

Last edited:
Vel, CO har av og til brukbare priser til BOG, one-stop via EWR.. Gleder meg til neste måned..^_^

Får opp en del utrolig sære routinger til laveste pris, bl.a. fra Oslo til Bergen eller Stavanger med SAS på kvelden :drunk: ... og videre neste morgen med Lufthansa til Frankfurt og deretter ut i verden. Alternativt på kvelden til Hamburg, videre neste morgen til Frankfurt :8:

Back