Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Hei
Hadde et meget interessant møte med Lasse Lindgren i dag på Frøsundavik. Han kunne bekrefte følgende: ARN-PEK, men han vil IKKE bekrefte 5 dager, blir sannsynligvis 4 dager pr. uke fra april. USA rutene vil IKKE bli berørt.
Materiell: De vil sluttføre samtalene med AC og ta en avgjørelse innen utgangen av året, det ligger en deadline på januar som siste mulighet om de skal ha disse maskinene. Det er snakk om 2x343, kanskje 3.
Men viktigst av alt: De ser på 787 som deres naturlige neste valg, vi snakker om 2011 og 15+ maskiner.
Regularitet
Teknisk sjef i CPH fikk sparken i dag!! De er meget misfornøyde med hvordan ståa er på den tekniske avdelingen. Lasse sa at de tåler ikke mer kaos nå!
RR er de ikke særlig happy med. Trent er et problem. Siste store problem på EWR, ville RR ta oljeprøver og analysere disse før de ville skifte motoren, deretter måtte de ta enda fler prøver og RR kom da til konklusjonen at motoren måtte skiftes.... Ny motor var på lager i CPH. Dette dro ut prosessen og forsinket slik at maskinen ikke kom i produksjon før det var gått 10 dager!
Ellers kommer det en helt ny prisstruktur på intercont. De vil introdusere en Z klasse på business som blir en sterkt redusert business fare med restriksjoner.
De vil også lansere en ny, lavere priset economy extra booking klasse (sannsynligvis flytte B fra economy til economy extra som også vil ha restriksjoner. Dette betyr at du kan kjøpe en økonomi ekstra billett til 10.000 t/r USA.
Femte A340 med ny C med en rekke endringer i setene, bordet, setebelter etc vil komme i produksjon om en måned. De vil gradvis gjøre endringene på resten av de oppgraderte 340ene
Han kunne fortelle at de aldri hadde forestilt seg de store problemene de hadde fått med de nye stolene. Produsenten sliter maks, det gjør SAS også.
Ellers er Lasse en hyggelig kar som definitivt er rette mannen for jobben!!
Hadde et meget interessant møte med Lasse Lindgren i dag på Frøsundavik. Han kunne bekrefte følgende: ARN-PEK, men han vil IKKE bekrefte 5 dager, blir sannsynligvis 4 dager pr. uke fra april. USA rutene vil IKKE bli berørt.
Materiell: De vil sluttføre samtalene med AC og ta en avgjørelse innen utgangen av året, det ligger en deadline på januar som siste mulighet om de skal ha disse maskinene. Det er snakk om 2x343, kanskje 3.
Men viktigst av alt: De ser på 787 som deres naturlige neste valg, vi snakker om 2011 og 15+ maskiner.
Regularitet
Teknisk sjef i CPH fikk sparken i dag!! De er meget misfornøyde med hvordan ståa er på den tekniske avdelingen. Lasse sa at de tåler ikke mer kaos nå!
RR er de ikke særlig happy med. Trent er et problem. Siste store problem på EWR, ville RR ta oljeprøver og analysere disse før de ville skifte motoren, deretter måtte de ta enda fler prøver og RR kom da til konklusjonen at motoren måtte skiftes.... Ny motor var på lager i CPH. Dette dro ut prosessen og forsinket slik at maskinen ikke kom i produksjon før det var gått 10 dager!
Ellers kommer det en helt ny prisstruktur på intercont. De vil introdusere en Z klasse på business som blir en sterkt redusert business fare med restriksjoner.
De vil også lansere en ny, lavere priset economy extra booking klasse (sannsynligvis flytte B fra economy til economy extra som også vil ha restriksjoner. Dette betyr at du kan kjøpe en økonomi ekstra billett til 10.000 t/r USA.
Femte A340 med ny C med en rekke endringer i setene, bordet, setebelter etc vil komme i produksjon om en måned. De vil gradvis gjøre endringene på resten av de oppgraderte 340ene
Han kunne fortelle at de aldri hadde forestilt seg de store problemene de hadde fått med de nye stolene. Produsenten sliter maks, det gjør SAS også.
Ellers er Lasse en hyggelig kar som definitivt er rette mannen for jobben!!