Las Vegas tur med BA bak teppet;)

Fine bilder, morsomt å lese, men for en annen gangs skyld - hold noen ting litt for deg selv.

Ikke lurt å flire ved grensekontrollen i USA - de kan faktisk nekte deg innreise!

Helt topp, takk for at du har brukt så mye tid på å laste opp så mange bilder .

Ja, ja hakke lært meg å laste opp et eneste...:cry:

BA sitt produkt på denne turen var ikke det beste nei, men forventet ikke det heller siden de har en eldre flåte med 747 og ikke den høyeste prisen heller.
For min del så var det helt greit og har ikke skremt meg bort fra å fly longhaul med de flere ganger.

Skulle bare mangle at jeg la ut noen bilder da, når jeg først har tatt de så kan jo andre enn meg også må nyte de;)
Står en guide her ett sted om hvordan man legger ut bilder.

Takker igjen for at dere liker det jeg har skrevet:)

Forøvrig så skal alle 747'erne ha AVOD. Om du ikke hadde det på utreisen, så har du ikke fått det du skulle.

BA pleier å være rause på å dele ut kompensasjon (Avios) når IFE ikke virker. Det er mulig at man ikke får det før det faktisk ikke virker i det hele tatt, men en liten mail til BA der du nevner ting du var fornøyd/misfornøyd med, kan kanskje være verdt et forsøk?

Hvis jeg kan få komme med litt feedback på TR'en din, så liker jeg personlig å lese om ting i den rekkefølgen det skjer, og ikke først flightene, så hotellene, så bilene - men det er meg ;) Også bra med bilder, som er noe jeg liker. Klør godt i BA-foten nå, kjenner jeg :).

Takker for tipset, tror jeg skal prøve meg på det gitt. Hadde ikke skadet med litt flere Avios;)
Liker egentlig å ha alt i rekkefølge jeg også men det bli litt mye og holde styr på, var tross alt notert ned og skrevet på 3 forskjellige elektroniske duppdietter;)

Slenger ut noen bilder som takk for flotte kommentarer, kommentarer over bildene og i tilfeldig rekkefølge:)

Regner med at de fleste har sett denne gjengen på tv, var lang kø og noen STORE vakter på utsiden...
IMG_7587.jpg

IMG_7578.jpg

Plutselig var jeg i Paris.
IMG_7557.jpg

Masse underholdning for de kåte
IMG_7538.jpg

IMG_7537.jpg

IMG_7508.jpg

Vel vært pengene på dette showet, veldig morsomt
IMG_7491.jpg

Råkult bygd, inngangen til ett kjøpesenter.
IMG_7489.jpg

Tilfeldig plassering av stiger på bilen
IMG_7483.jpg

Ikke rette rulletrapper...
IMG_7439.jpg

IMG_7431.jpg

River her for hånd, så slitsomt og unødvendig ut
IMG_7422.jpg

IMG_7377.jpg

En liten lysekrone, fikk ikke helt med hva det var for noe da...
IMG_7355.jpg

Dette er en nedkjølt jernstang som det legger seg is utenpå, var ganske stilig
IMG_7344.jpg

Vanntornado ting
IMG_7337.jpg

IMG_7334.jpg

IMG_7300.jpg

Til alle menn der ute
IMG_7298.jpg

IMG_7290.jpg

Og har var jeg vist i New York
IMG_7288.jpg

Bodde på dette hotellet når jeg var her i 2002
IMG_7268.jpg

IMG_7265.jpg

Norge var også nevnt i denne byen
IMG_7255.jpg

Arbeid pågår
IMG_7250.jpg

IMG_7244.jpg

IMG_7239.jpg

IMG_7233.jpg

Sett masse om disse byggene på tv
IMG_7223.jpg

IMG_7207.jpg

Kjører over Hoover Dam
IMG_7087.jpg

Dette skiltet ser man hvertfall ikke i Norge
IMG_7084.jpg

Vet man er i USA når man finner sånne skilt...
IMG_7045.jpg

No Kidding
IMG_6976.jpg

Laaaaaangt ned
IMG_6967.jpg

IMG_6933.jpg

IMG_6897.jpg

IMG_6881.jpg

Takk for flott rapport, og av alle små rare steder i USA var jeg faktisk i Grand Junction for noen år siden. Da med bil fra Denver.

Jøss hadde ikke regnet med at noen andre hadde vært i Grand Junction gitt, men godt det hvertfall har vært noen nordmenn der da. Får hvertfall hatt "æren" av å fly dit jeg da;)
Dette er en by man kjører forbi når man skal fra Denver til Salt Lake City og Las Vegas, men ikke stort annet å gjøre der enn å stoppe å spise:)

Back