Lett å tilberede, men kanskje ikke lett i magen etterpå - krever vel noen runder med MoreCOWSouthern cooking er sykt lett. Bare å hive kylling, grønnsaker, whatever i fettgryta etter at du har rullet det godt i røra.
G’morgen. Dagen åpnet med en runde CoreMOW. Så tok jeg med meg kaffen i boblebadet. En god start.
Lett å tilberede, men kanskje ikke lett i magen etterpå - krever vel noen runder med MoreCOW
Her er man vel plassert i Business Class i Delta på skinner, ankommer straks Tacoma i Regn (som sikkert kan sammenlignes med Drammen i Regn ref. Jonas Fjeld). Men Starbucks, WiFi og 1 + 2 seating med skinnstoler skrangler vi mot Portland, det er et stykke igjen før Amtrak når opp på Italo nivå.....
Amtrak er kos det meen på toget med fra Emeryville til Reno (California Zephyr) var det ikke WiFi. Så Amtrak har en jobb å gjøre med de togene som går virkelig langt, dette toget går Emeryville - Chicago. Flere som irriterte seg over det. Var dog stikkontakter overalt da så det å lade ting var ikke noe problem. Men det var faktsk guiding på strekket mellom Sacramento og Reno fra frivillige pensjonister som jobbet for jernbanemuseet i Sacramento. De hadde en enorm kunnskap om linja og spurte dem en del spørsmål om elektrifisering av tog i USA og hvorfor det ikke skjer. De sa det ble utredet i 1912 en gang og da lagt i en skuff for akkurat den linja. Er jo Union Pacific som eier linja. De holder jo dog på å bygge en linje fra LA og opp til San Francisco som skal elektrifiseres. Vil jo to California er en delstat hvor høyhastighetstog faktisk kunne lønt seg med tanke på hvor mange som bor i delstaten og relativt sett ikke fryktelig lange avstander mellom store befolkningssentra i Bay Area og LA og omegn. For å ikke glemme San Diego og.
Måtte quote for å få levert meldingaSouthern cooking er sykt lett. Bare å hive kylling, grønnsaker, whatever i fettgryta etter at du har rullet det godt i røra.
G’morgen. Dagen åpnet med en runde CoreMOW. Så tok jeg med meg kaffen i boblebadet. En god start.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.