Kun ett bilde fra Gardermoen

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Med nyinnkjøpt objektiv klør det som f, men tett tåke setter en effektiv stopper for gode flybilder. Thai`s take-off ble det eneste som ble nogenlunde. Får bare vente noen måneder til så letter vel tåken skal du se :lol:

HS-TJR

Gikk til anskaffelse av Canon`s 100-400. Det er faktisk størrelsen det kommer an på :lol: Til info har jeg vært skikkelig snill i år. Er det noen forumister som har lyst å gi meg en julegave i år står Canon EF 70-200mm F2.8L IS II USM meget høyt på ønskelisten. Dette til info.

Grattis Cato med nytt objektiv&tøft bilde! Klarte ikke å la vær å dra med hjem Nikons faste 50mm med 1,8f..

Ett (super)bilde er nok!!
Løp og kjøp... ikke stol på at noen skal gi deg det andre objektivet

Et kjempebra bilde! Med litt fantasi kan det se ut som det er tatt ut av en science fiction-/fantasy-film, hvor flyet er lastet med passasjerer og de må stikke av fra en ond tåke :D

Gikk til anskaffelse av Canon`s 100-400. Det er faktisk størrelsen det kommer an på :lol: Til info har jeg vært skikkelig snill i år. Er det noen forumister som har lyst å gi meg en julegave i år står Canon EF 70-200mm F2.8L IS II USM meget høyt på ønskelisten. Dette til info.

Hehe den 70-200 har jeg bestillt :)) men du får den ikke :)

Back