Krohn Air

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
Satt og tenkte litt med meg selv her. Så kom jeg på Krohn Air hadde rute til SVG og BGO før, men dem la dem ned pga ikke bra nokk kappasitet og passasjerer. Men nå til dags hører man aldri noe fra dem, er det slutt på Krohn Air eller er dem bare stille og ikke forteller om noenting?

Re: Krohn Air!

Håper på nye ruter fra Krohn Air. Hadde vært bra med konkurranse, og det kunneskapt priskrig og det hadde ikke vært dumt på noen av rutene.

De har vel ikke noe å dele med oss, men de hender at de kansellerer noen avgange i blandt, de gir sikkert sine kunder mulighet til og sitte på med en av de to andre flightene de har mellom MOL-TRD-MOL.

MOL-TRD-MOL 3x daglig 1234xx
MOL-TRD-MOL 2x daglig xxxx5xx

Det siste vi hørte i media om dem, var vel om de skulle starte på SKE.

Ser de no hver dag her på årø :)

Da lurer jeg på hvilke ruter de flyr på lørdag og søndag, ikke TRD iallefall :D Neida bare tuller :) De står parkert på MOL i helgene, hvis de ikke drar tilbake til TRD for techservice.

Tviler sterkt på at krohnair starter noe fra SKE, men man skal vel aldri si aldri. Krohnair har vel aldri gått så bra som det gjør no. Bra CF og kun flex/fullflex billetter selges..

Tviler sterkt på at krohnair starter noe fra SKE, men man skal vel aldri si aldri. Krohnair har vel aldri gått så bra som det gjør no. Bra CF og kun flex/fullflex billetter selges..

Dette skjedde i de dager DAT og WF anonserte sine ruter til SKE i slutten av januar og sarten av februar etter Vildanden gikk konkurs i slutten av januar.

Så bra at det går bra med dem nå da :D Satser på dem blir en tophitt i Norge en dag på små destinasjoner da ;)

Mest sansynlig at de ligger parkert i hangaren på MOL . Det var no snakk om ruter til SVG for ei lita stund sia.

De flyr vel å har nattparkering på TRD
Mener helitrans oppererer alle avgangene deres
posflight morgen og kveld

Jeg synes det er flott med nisjeselskaper som holder seg til å drive med det de er gode på - og ikke nødvendigvis skal bli størst og best og ekspandere i alle retninger.

Siden via OSL er det vel mer business og det er det vel i de andre storbyene også. Men til AES som er nærme og enkle muligeter til og komme frem og tilbake til de to nabo byene.

MOL - OSL MOL - SVG MOL - TOS MOL -BGO da business og store byer som kan bli bra for dem og business ruter. Så det kan vel ikke være så dumt. Da dropper vi MOL - AES som du sier du har en ide der.

Hva vil en flybillett mellom Molde-Ålesund koste? Den ruten vil aldri bli en realitet, never!! Skal man ta fly på denne ruten, kommer man nesten raskere frem å haike over fjorden, enn å ta bil til Årø, innsjekk osv og transport fra Vigra til Ålesund. Husk at det går busser hver time mellom byene, til en brøkdel av prisen av bare flyplassavgiftene. Og uten at jeg vet det, så går det muligens hurtigbåt og hurtigrute mellom byene.

Back