der den ene halvparten av befolkningen er satt til å passe på den andre halvparten?
Originally posted by OJB
Slik det er i USA der den ene halvparten av befolkningen er satt til å passe på den andre halvparten?
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by OJB
Slik det er i USA der den ene halvparten av befolkningen er satt til å passe på den andre halvparten?
Etter aa ha gjort erfaringer med sikkerhetsdiktaturene paa begge sider av Atlanteren, var det like foer jeg ga den foerste og beste TSA-agenten jeg saa en god klem da jeg kom hjem fra London sist .. ^_^
Det er langt mer avslappet her borte, og TSA er blitt flinke til aa samarbeide med flyselskaper og lufthavner for aa avvikle trafikken saa smidig som praktisk mulig.
Originally posted by ANX
der den ene halvparten av befolkningen er satt til å passe på den andre halvparten?
Hmmm - for tyve år siden var dette normalt i østblokkland...![]()
Merkelig at piloter skal avkreves mer selvkontroll og stoisk ro enn andre som utsettes for unødig stress.
Originally posted by Trash2000
Uten at jeg kjenner det konkrete trafikkmønsteret i Finmark, så regner jeg med at det ikke er svært mange fly på bakken samtidig?
Originally posted by LN-MOW
Etter aa ha gjort erfaringer med sikkerhetsdiktaturene paa begge sider av Atlanteren, var det like foer jeg ga den foerste og beste TSA-agenten jeg saa en god klem da jeg kom hjem fra London sist .. ^_^
Det er langt mer avslappet her borte, og TSA er blitt flinke til aa samarbeide med flyselskaper og lufthavner for aa avvikle trafikken saa smidig som praktisk mulig.
Originally posted by sk931
Besynderlig historie, og så en magt demonstraion ud over det sædvanlige, må jeg
sige....
Med hvilken ret kan en security mand erklære et fly for urent ??
Hvis ikke der har været nogen ombord, og dørene ikke er åben, så kan det vel
ikke være urent...
Denne historie glæder jeg mig til at høre fortsættelsen og slutningen på
Hilsen
Ole
Originally posted by Herlov Totalt latterlig opptreden. Jeg håper han får sparken. Synd ledelsen i Securitas ikke kommenterte.
Originally posted by Herlov Totalt latterlig opptreden. Jeg håper han får sparken. Synd ledelsen i Securitas ikke kommenterte.
Originally posted by slowandsilly
Her kjører vi igjen...
Er sikker på at en del av disse vaktene hadde gått løs på stillingen "fotoboks-kameralinsepusser" med samme glød! Verden er blitt gal...
:clap :clap :clap
Her kjører vi igjen...
Er sikker på at en del av disse vaktene hadde gått løs på stillingen "fotoboks-kameralinse
Her kjører vi igjen...
Er sikker på at en del av disse vaktene hadde gått løs på stillingen "fotoboks-kameralinsepusser" med samme glød! Verden er blitt gal...
:clap :clap :clap
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.