Jeg har sansen for dette stygg-pene flyet med angivelig flotte STOL-egenskaper, og Googler man DHC-4 Caribou så kommer bildet opp som et treff. Flyet tilhører Ministerio de Seguridad Publica på Costa Rica.
Suomen ilmavoimat er helt riktig, raider66. Finlands flygvapen er det andre offisielle navnet. Dekoren ble lagt på i anledning Finlands 100-årsjubileum i 2017.
Det skulle ikke overraske meg om rundellen er rød-hvit-grønn... Tallene er typisk italiensk og det er en Macchi M.7 så det er det vel den italienske marinen siden svenskene hadde tre kronor på sine fly.
Corporate image er vel det man kalle rundeller osv. Ett lands flyvåpen har gått gjennom ikke mindre enn 7 av dem. Åtte hvis du tar med lo-viz. Hvilket flyvåpen snakker vi om?
Corporate image er vel det man kalle rundeller osv. Ett lands flyvåpen har gått gjennom ikke mindre enn 7 av dem. Åtte hvis du tar med lo-viz. Hvilket flyvåpen snakker vi om?
Jeg er litt usikker på hva du mener med lo-viz. Manglet ett bilde?
Men er flere flyvåpen som har hatt over 7 rondeller. (med forbehold om total tellefeil)
Afganistan, Tyskland, Ungarn, UK (fleet air arm), USAF, US Naval Air Force, Zimbabwe
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.