Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vi nærmer oss, men det er fortsatt litt for langt mot nord
Espen
Har i grunn ingen "mystiske" flyselskap bilder på lager, så oppgaven er fri for dem som har noe...
Scooter01
Jeg setter oppgaven fri.
Espen
Kan det være restene av Fjellflys LN-BFX ?
Airbus pioneered the use of wingtip devices in commercial air transportation, beginning with the A300 and A310.
Both of these widebody jetliners – cornerstones of the company’s product line – were outfitted with wingtip fences, arrow-shaped vertical attachments that extended above and below the end of the wing.
Experience gained with the A300/A310 was applied to the wingtip fences integrated on Airbus’ single-aisle A320 Family,
followed by the incorporation of wingtip fences and larger winglet-type devices on the A330, A340, A380 and A350 XWB jetliners.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.