Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Air Stord Dornier 328 LN-ASL at ENFB/FBU 08-08-1996 by Ole Johan Beck, on FlickrNja. Tampen brenner såpass heftig at jeg er tilbøyelig til å gi deg rett. Transmeridian ble jo slått sammen med IAS cargo for å bli til dette. Og i og med at antydningen av en "H" lenger framme er så liten og stripen er lik kommer tvilen deg til gode. Det er en CL-44, men den ensomme CL-44-0 Guppy (eller Conroy Skymonster) tilhørende Heavylift, her fanget på Flesland en gang sent på 80-tallet.
Da er det deg igjen![]()
Forrige utgave av Cyprus Airways
Da prøver jeg meg med egyptiske Shorouk Air!
Sent fra min G8231 via Tapatalk
DC-7 Mackey International Airlines som knatret rundt mellom Florida og diverse Caribbean Island - de endte vel opp under / som en del av Eastern
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.