Vel, det nærmeste er jo en HS Trident. Det bakerste virker jo militært og mye større, så da går jeg for en C-130 Hercules. Har en følelse av at det siste ikke er riktig, men det finner jeg jo raskt ut tenker jeg....
Bildet er tatt på RAF Museum Cosford 6. september 2004 - så CFM har rett i at det er nogen tid tilbake. Og ja, raider66 på Bærums Verk og CFM i Wien har mellom seg rett.
Det er HS/DH.121 Trident 1C G-ARPH i det siste BA-skjemaet de fløy i og Marine Luchtvaartdients Lockheed Neptune 204 i fargene til 320 Sqd MLD. Denne skvadronen ble opprettet i 1940 i RAF med Fokker T.VIIIw som var fløyet over fra Nederland under den tyske invasjonen.
Så hvem får den? Dere får møtes på Lünerburger Heide og slå mynt og kron
Takk skal du ha, det var snilt Føles ikke helt fortjent, siden oppgaven kun ble 50% besvart. Jeg tenkte at dette trolig måtte være fra et flymuseum og fra utendørsutstillingen. Det var derfor det ikke helt rimte med C-130....:8:
Nivået på flykjenning er skyhøyt her inne og det er vanskelig å beskjære bildene slik at det blir utfordrende nok. Når blir det for enkelt og når blir det for vanskelig?