:biggrinMen svaret er jo helt korrekt.
Hei "Scooter01". Jeg kunne ha svart hvem som helst av dere som legger inn, og svarer, men nå greide jeg ikke holde meg lengre! Maken til kunnskap dere besitter er for meg HELT ufattelig, det mangler vel snart bare det at det blir spurt om ytterligere detaljer på detaljene! Helt utrolig! Sitter her kveld etter kveld, (og natt etter natt) og lar meg imponere av hva som kommer frem, tusen takk! Ha en fortreffelig fortsatt fin sommer, hilsen "perpåhøvik"
SPM: Hva er de små "vingene" bak på dette flyet, ser jo nesten ut som "minicanardvinger"? Vennlig hilsen "perpåhøvik"
Hmmm. Det eneste jeg har hørt om som har hatt "target lock-on" på SR-71 er Viggen (med missil), men dette ser mer sovjetsnekra ut. Prøver, under sterk tvil, på MiG 25.
Syns det ligner på en del av vingen på Viggen, jeg da
Når det gjelder SR-71 har jeg hørt at svenskene fikk tips om at den var på vei og tok en zoom climb med målsøkende missiler, noen som har mer detaljer om den historien?
(Hva er det forresten?) Ser ut til at denne har stått ute i vær og vind ganske lenge, hvor er bildet tatt?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.