Kjempebillig, men valgte qatar p.g.a transfertiden ,9 timer å vente i DXB da synes jeg det er bedre med 2 timer i DOHTydelig at det er priskrig mellom de to sandkasseselskapene på OSL nå. Bangkok feks er megabillig og alt under 4k må regnes som en veldig god deal.
Hehe er nok ikke Terje som styrer prisene men synes det er rart. Velger nok Emirates i economy. Qatar om det er businessVeldig rart med tanke på at Terje uttrykkelig fortalte at de ikke ville gå etter BKK pax.....
Hehe er nok ikke Terje som styrer prisene men synes det er rart. Velger nok Emirates i economy. Qatar om det er business
Hehe er nok ikke Terje som styrer prisene men synes det er rart. Velger nok Emirates i economy. Qatar om det er business
Kjempebillig, men valgte qatar p.g.a transfertiden ,9 timer å vente i DXB da synes jeg det er bedre med 2 timer i DOH
så med mindre DXB-BKK er utsolgt så virker det rart
Det blir spennende å se fortsettelsen og hvem som taper mest på dette, sandkasseselskapene spiser nok en god del av kaka til østen.
Da jeg reiste OSL-BKK med Thai for et par uker siden virket det som business class var nesten full, men det så ut som det var relativt god plass i økonomi.
Tror nok neppe EK sjefen i Norge lyver....
Poenget er at de ikke vil ha de store massene til BKK.
At det er billige priser med særdeles dårlige connections og tilgjengelighet, viser jo med all tydlighet at han står inne for hva han har uttalt.
EK0160
Thu
25 Dec 14
13:55 Gardermoen Airport (OSL) 6hr 50min
0 Stops Economy
Boeing 777-200LR
Thu
25 Dec 14
23:45 Dubai International Airport (DXB)
Connection
3 hr 35 min
EK0376
Fri
26 Dec 14
03:20 Dubai International Airport (DXB) 6hr 10min
0 Stops Economy
Boeing 777-300ER
Fri
26 Dec 14
12:30 Suvarnabhumi International Airport (BKK)
RETURNING 08 Jan 15 Bangkok, Thailand to Oslo, Norway
Flight
Depart / Arrive
Time
Airport
Duration / Stops
Class / Aircraft
EK0371
Thu
08 Jan 15
01:55 Suvarnabhumi International Airport (BKK) 6hr 50min
0 Stops Economy
Boeing 777-300ER
Thu
08 Jan 15
05:45 Dubai International Airport (DXB)
Connection
1 hr 30 min
EK0159
Thu
08 Jan 15
07:15 Dubai International Airport (DXB) 7hr 25min
0 Stops Economy
Boeing 777-200LR
Thu
08 Jan 15
11:40 Gardermoen Airport (OSL)
connections er ikke så ille da. akkuratt booket dette i jula
connections er ikke så ille da. akkuratt booket dette i jula
Jöss, se det ja!
Jeg velger imidlertid fortsatt å tro på hva de presenterte som strategi, så jeg tviler på at det er veldig mange gode BKK connections de tillater fra OSL pr avgang. De har jo selv sagt at de tjener mer på Cargo enn å fylle maskinen med Thailand pax til utropspris. Underforstått at de med lavere belegg kompenserer med cargo.
Med Qatar vet jeg at OSL har nest høyest tilgang på SIN business i Europa fra Doha, på avgangene inn og ut av OSL. Tipper vi får litt benchmarking når EK har
Fått satt seg. Mener det kun var Zurich som hadde høyere tilgang.
Uansett, kapasiteten EK har satt inn, må fordøyes.
Prisbildet til Østen vil garantert være påvirket i mange år.
Etihad er nok langt unna ARN og OSL.
Har alltid ment at GOT ville være en god inngang for de i Skandinavia.
Troede at nordmænd ALTID valgte Norwegian til Bangkok....De går jo for at være det billigste, men måske tager jeg fejl....
Eller er det fordi de ikke har nok Business eller F-class til jer ??( undskyld jeg er ironisk kunne ikke lad være ) hæ-hæ.
Hilsen Ole
DU øker fra 3 til 4 ukentlige på BKK-OSL denne vinteren![]()
Men det er vel fordi folk ikke vet sitt eget beste...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.