Discus Galley Slave Medlem 8 Feb 2009 #61 Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Blir jo kjedeligere trip-reports av det på den måten, men antagelig greit for Enellerannen at han kom seg hjem i kveld.
Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Blir jo kjedeligere trip-reports av det på den måten, men antagelig greit for Enellerannen at han kom seg hjem i kveld.
Someone Moderator Medlem 8 Feb 2009 #62 Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Bizflyer said: Da var du jo heldig, men var alt i rute? BF:cool2 Click to expand... Ja, alt var i rute. Man AF sitt intra-Europeiske biz produkt skuffet, da spesielt på mat og drikke delen. Men rapporten kommer om noen dager
Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Bizflyer said: Da var du jo heldig, men var alt i rute? BF:cool2 Click to expand... Ja, alt var i rute. Man AF sitt intra-Europeiske biz produkt skuffet, da spesielt på mat og drikke delen. Men rapporten kommer om noen dager
LCH78 www.lch78.net Medlem 8 Feb 2009 #63 Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Ser at jeg var en av de 8 som stemte på alt: alt går som planlagt
Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Ser at jeg var en av de 8 som stemte på alt: alt går som planlagt
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 9 Feb 2009 #64 Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Vi var jo flere som unnet enellerannen en hyggelig hotellnatt i Paris!! :colgate: BF:cool2
Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Vi var jo flere som unnet enellerannen en hyggelig hotellnatt i Paris!! :colgate: BF:cool2
Martin Moderator Medlem 9 Feb 2009 #65 Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Typisk det.. han som booker connections på 45 minutter, klarer det, mens jeg som booker connections på over et halvt døgn, kommer meg ikke fra OSL en gang.. urettferdig..:angry:
Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Typisk det.. han som booker connections på 45 minutter, klarer det, mens jeg som booker connections på over et halvt døgn, kommer meg ikke fra OSL en gang.. urettferdig..:angry:
Discus Galley Slave Medlem 9 Feb 2009 #66 Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Men ditt bidrag til underholdningen her inne blir jo større, Martin. Det skal du ha takk for.
Re: Konkuranse: 45min transfer på CDG Men ditt bidrag til underholdningen her inne blir jo større, Martin. Det skal du ha takk for.