Er du rask til å løpe kan det gå. Hvis du følger "bruksanvisningen" fra AF's web.( lange linken nedenunder )
Har selv ved et par tilfeller brukt den fra 2F til 2D som er mye lenger.
http://www.airfrance.no/NO/en/local...BV_EngineID=ccchadefjmghhkecefecekedgfndggh.0
Best bet er vel å løpe .
Men det er et stort :question:. Noen ganger tar passpolitiet seg meget god tid og nærmest demonstrerer at de ikke er ansatt av AF.
Sist vi var der var det på 2F helt lukket i 15-20 min og de bare ruslet bak båsene sine og tydelig viste at de var "konger".
Tommy nå må du gi deg !Er det noe jeg kan så er det terminal 2 til AF.
Har Master på den ( kun terminal 2 ) . Hakke peiling på de andre bortsett fra Reidar-terminalen ( billigfly ). Er ikke de tnr. 4 ?
Selvfølgelig forutsetter jeg at han er i rute fra LHR. MEN også rett i dass dersom passpolitiet er som de kan være. Det er det neste hindret dersom flyet er i rute. Someone greier det glatt med manualen han fikk. Anbefaler aldri buss den veien han skal. 2E er så nær 2D. 2F er en attpåklædd langt utpå jordet.
Sist til LAX/PPT lagde pass et forsinket helvete ved bussavreise fra 2D til 2F.
Kom til gate ca. 15 min før tiden og fikk beskjed om at det var for sent. AF hadde uteparkering med buss og sikkert kynisk regnet med å sende oss med neste om 6 timer. Vi rakk PPT fra LAX med god margin. Også tid til noe kos i NW loungen. Med kynisk mener jeg at utenfor flyet ved ankomst fra OSL hentet de folk til BOM og et par steder hvor de har kun en avgang om dagen. Vi var kun 15 min forsinket til CDG fra OSL.
AF ga oss matbonger( ble ikke brukt )på CDG og vi hadde 6 timer i deres herlige nye lounge på 2F. Sparte penger også, ringte airporthotellet i LAX og avbestilte dagrommet til full 24 t. pris der.
Hjemover så stengte passpolitiet båsene sine ca. 20-25 min og spradet rundt og demonstrerte at "de ikke jobbet for AF " ( vel slik følte vi det). X antall hundre mennesker ventet.
De som protesterte høylytt der var vemmelig franskmenn ( hadde en foran meg også ). Vi tok det med ro siden vi hadde god tid. Loungen ligger der like utenfor security og der koste vi oss en tid.
Etterpå ruslet vi fra 2f til 2D. Someone har blitt utstyrt med et kart som vil få han over til 2D på max 15 min hvis han ikke har hatt for hard dag forut.
Security på 2D er en light breeze. Gang på gang de to siste årene.
Jag sjunger Jahn Teigen (Optimist) och tror att det går bra till sist. Har ALDRIG missat en CNXn på CDG varket mellan 2A/D/E/F eller 2/1
Hehehe. Ja, du maa vaere skikkelig optimist naar du har LHR, CDG og 45 minutter i samme setning![]()
Hvertfall fire stk. som mener det glipper pga. forsinkelser fra LHR (sikkert fler om man kunne stemme på flere alternativer).Nåda, vi har hele tiden forutsatt at det er i rute inn........:8:
Uansett Someone greier det dersom det er i rute inn i CDG.. Begynner å likne på veddemål.
Men CDG, ihvertfall, terminal 2 er jo helt herlig ! Adrenalinet går rett til topps. Så mye spennning på kort tid sammenlignet med kjedelige flyplasser hvor alt går på skinner. :exclaimation:9::colgate:
Jag sjunger Jahn Teigen (Optimist)
Du har så rett Discus:exclaimation:9:, Someone bør lage en ny poll !
Dersom de er i rute fra LHR og ny avstemning !
... og jeg synger 10cc's One Night In paris ...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.