Selv overvåker jeg Oslo lufthavn på jakt etter mistenkelige ting, og jeg har gjort mange rare observasjoner!
Haarper henspeiler på Steven Harper? Statsminister i Kanada, som selv har deltatt på Bilderberg konferansen og som av konspirasjonsteoretikere mistenkes å ha en sentral rolle vedrørende chemtrails over Kanada. Haarper (=Steven Harper) C. (C=Canada) Bilderberg?.
Jeg venter fortsatt på forklaringen på hvordan alle se som er med på denne konspirasjonen ikke selv blir rammet av disse kjemikaliene. ^_^
Detaljene rundt dette vet jeg ikke. Men det finnes selvfølgelig noen teorier.
Dårlig nabo gitt, som ikke hinter om at du også burde ta deg en liten utflukt
På grunn av sin høye reaktivitet finnes ikke barium i ren form naturlig. Det er det 14. vanligste grunnstoffet i jordskorpen med 0,5%. I sjøvann finnes barium i 10-20 ppm. Barium finnes i flere mineraler. Rent barium fremstilles ved elektrolyse av smeltet bariumklorid.
I 2003 ble det produsert 6,7 millioner tonn på verdensbasis og de viktigste produsentlandene er Kina, Mexico, India, Tyrkia, USA, Tyskland, Tsjekkia, Marokko, Irland, Italia og Frankrike
Disse folka har ikke lov til å si noe om dette til noen. Men det hjelper vel heller ikke på at jeg og naboen ikke tåler trynet til hverandre. En gang i fjor da dem sprayet nærområdet mitt, traff jeg naboen i det han og familien skulle til å evakuere området, og han sa til meg at dette var en fin dag å slå plenen på! Den djevelen!
Men dette viser bare hvor kalde disse folka er!
Uff, du nærmer deg nå. Er jo selvsagt derfor jeg har reverse osmosis-filter.Det er derfor logisk å anta at dem hjemme hos seg selv har innstalert et omvendt osmosefilter.
... og hva tror du dette er???
![]()
Barium Wikipedia.no
6.7 tonn Barium holder vel knapt til et par flyvninger? Altså produseres det ikke nok Barium til det hypotetiske sprayingen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.