Kondensstriper = forgiftning?

Jess .. her fra Værnes - og jeg kan vel sies å være medsammensvoren her ...

69874.jpg

Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge som om ikke det skulle være mere effektive måter å forgifte folk på for en billigere penge.

Det gjennomsnittlige medlemmet på dette forumet har vel en større reiseaktivitet med fly enn den gjennomsnittlige nordmann/verdensborger. Da vi som "gode og godt bereiste kunder" bidrar med å holde flyselskapene i luften, er vi vel også mer enn gjennomsnittlig medskyldige i at myndigheter og makteliten kan fortsette å forgifte jorda med chemtrails.

Men spøk til side, innmeldingsdato og tidligere poster på forumet kan jo tyde på at han har meldt seg inn for bare for å skrive om akkurat dette temaet. jeg vet ikke om denne Haarper C. Bilderberg bare herjer med oss eller om han faktisk mener alvor - om det er sistnevnte er det muligens litt synd i mr. Bilderberg og da er det godt å vite at hjelpen er nær i dagens samfunn. Men før jeg oppfattes som spydig så bare la meg understreke at jeg har en sterk mistanke om at det er førstnevnte, at dette bare er en spøk.

Men hvor har du nicket ditt fra mr Bilderberg? Bilderberg gruppen/konferansen er jo en årlig samling kun for inviterte innflytelsesrike personer hvis innhold er hemmelig (og dette avler jo konspirasjonsteorier). Haarper henspeiler på Steven Harper? Statsminister i Kanada, som selv har deltatt på Bilderberg konferansen og som av konspirasjonsteoretikere mistenkes å ha en sentral rolle vedrørende chemtrails over Kanada. Haarper (=Steven Harper) C. (C=Canada) Bilderberg? Bare ren gjetning dette, men underholdende, det er han. Det at han bare poster om natta, for å gå under radaran til amerikanske etteretningsorganisasjoner som muligens er så hemmelige at oss vanlige dødelige ikke engang har hørt om dem er jo også med på å opprettholde underholdningsverdien.

Last edited:
Jeg venter fortsatt på forklaringen på hvordan alle se som er med på denne konspirasjonen ikke selv blir rammet av disse kjemikaliene. ^_^

Detaljene rundt dette vet jeg ikke. Men det finnes selvfølgelig noen teorier.

Det mest sansynlige er at de som er innblandet i dette, holder seg unna de områdene som blir sprayet. Alle involverte mottar altså på forhånd et varsel om tid og sted for sprayingen, og dermed tar dem med seg familien på en liten utflukt eller en ferie. Jeg har selv observert at min nabo, som er pilot, rett som det er tar med seg familien små utflukter rett før himmelen sprayes med chemtrails. Er dette tilfeldig? Neppe!

Dessuten, Barium som er utløst i atmosfæren vil eventuelt falle ned på drikkevannskilder. Det er derfor logisk å anta at dem hjemme hos seg selv har innstalert et omvendt osmosefilter.

Dårlig nabo gitt, som ikke hinter om at du også burde ta deg en liten utflukt

Dårlig nabo gitt, som ikke hinter om at du også burde ta deg en liten utflukt

Disse folka har ikke lov til å si noe om dette til noen. Men det hjelper vel heller ikke på at jeg og naboen ikke tåler trynet til hverandre. En gang i fjor da dem sprayet nærområdet mitt, traff jeg naboen i det han og familien skulle til å evakuere området, og han sa til meg at dette var en fin dag å slå plenen på! Den djevelen!

Men dette viser bare hvor kalde disse folka er!

På grunn av sin høye reaktivitet finnes ikke barium i ren form naturlig. Det er det 14. vanligste grunnstoffet i jordskorpen med 0,5%. I sjøvann finnes barium i 10-20 ppm. Barium finnes i flere mineraler. Rent barium fremstilles ved elektrolyse av smeltet bariumklorid.

I 2003 ble det produsert 6,7 millioner tonn på verdensbasis og de viktigste produsentlandene er Kina, Mexico, India, Tyrkia, USA, Tyskland, Tsjekkia, Marokko, Irland, Italia og Frankrike

Barium Wikipedia.no

BariteWorldProductionUSGS.PNG

6.7 tonn Barium holder vel knapt til et par flyvninger? Altså produseres det ikke nok Barium til det hypotetiske sprayingen.

Disse folka har ikke lov til å si noe om dette til noen. Men det hjelper vel heller ikke på at jeg og naboen ikke tåler trynet til hverandre. En gang i fjor da dem sprayet nærområdet mitt, traff jeg naboen i det han og familien skulle til å evakuere området, og han sa til meg at dette var en fin dag å slå plenen på! Den djevelen!

Men dette viser bare hvor kalde disse folka er!

Hahaha, jeg ler så jeg ruller! Fysj av meg! Er han glad i stjerneskudd på nyttårsaften også? Såvidt jeg kan forstå ift. hvordan en bariumforgiftning arter seg, ser jeg virkelig ikke helt poenget -- hva oppnår "myndigheter" eller andre ved å bariumforgifte deg? (http://www.helsebiblioteket.no/Forg...ehandlingsanbefaling+ved+forgiftning.4757.cms )

Det er derfor logisk å anta at dem hjemme hos seg selv har innstalert et omvendt osmosefilter.
Uff, du nærmer deg nå. Er jo selvsagt derfor jeg har reverse osmosis-filter. :)

Det er når jeg leser tråder som denne jeg er glad for å ha fulgt med LITT på skolebenken..

Back